اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا بیان کرد

احداث دانشگاه دولتی شهرضا چشم انتظار مسئولان و خیّران

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا گفت: امسال هیچ‌ گونه بودجه عمرانی به این مرکز اختصاص نیافته است و بدون شک توسعه همه‌جانبه دانشگاه نیازمند کمک مردم و مسئولان است.

احداث دانشگاه دولتی شهرضا چشم انتظار مسئولان و خیّران

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرضا، حمیدرضا کریم‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: سال گذشته در زمینه جذب دانشجو در رشته‌های تکنولوژی سخت‌افزار و نرم‌افزار فعالیت داشتیم.

وی ادامه داد: براساس ارزیابی‌های وزارت علوم در سال تحصیلی جدید زمینه جذب دانشجو در دو رشته مهندسی نرم‌افزار و مهندسی برق گرایش قدرت در این مرکز فراهم شده است.

رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا با اشاره به چشم‌انداز افزایش رشته‌های فنی در دانشگاه دولتی شهید مدرس شهرضا افزود: براساس برنامه‌ریزی انجام گرفته در نظر داریم که هر سال زمینه جذب دانشجویان بیشتری را در این مرکز مهیا کنیم.

وی با تشریح مسائل و مشکلات این مرکز دانشگاهی در برخی حوزه‌ها از قبیل خوابگاه دانشجویی تصریح کرد: آزمایشگاه دارای مشکلاتی است که انتظار داریم با همت مسئولان اداره‌های آموزش و پرورش و اوقاف و امور خیریه شهرضا زمینه واگذاری مدرسه شهید شیرودی به این مرکز مهیا شود.

کریم‌زاده در ادامه با اشاره به وضعیت بودجه‌ای این مرکز تاکید کرد: در سال جاری بودجه‌ای بالغ بر 3 میلیارد و 600 میلیون ریال به این مرکز اختصاص یافته است و هیچ رقمی برای کارهای عمرانی در بودجه سال جاری پیش‌بینی نشده است که بدون شک اجرای طرح‌های عمرانی این مرکز نیازمند حمایت مسئولان و خیّران است.

وی با تشریح طرح جامع عمرانی مرکز آموزش عالی شهرضا گفت: زمینی به مساحت 205 هکتار در جاده ترانزیتی اصفهان به شهرضا برای احداث دانشگاه دولتی شهرضا اختصاص یافته است.

رئیس مرکز آموزش عالی شهرضا اضافه کرد: ساختمان اولیه این دانشگاه در فضایی به مساحت 2 هزار و 400 مترمربع احداث می‌شود که در دو طبقه مجزا شامل سلف‌سرویس مرکزی، کتابخانه، ساختمان اداری، سالن اجتماعات، مجموعه آموزشی، آزمایشگاه، سایت رایانه‌ای، نمازخانه، اتاق اساتید و ساختمان هیئت رئیسه است.

وی ادامه داد: در سفر هیئت دولت به استان اصفهان مقرر شد که بودجه‌ای در حدود 6 میلیارد ریال در فاز نهایی احداث دانشگاه دولتی شهرضا از سوی وزارت نفت اختصاص یابد که انتظار داریم مسئولان با مساعدت و همکاری نسبت به اختصاص بودجه مناسب در راستای آغاز عملیات عمرانی دانشگاه اقدام کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول