اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم عنوان شد

«بیداری اسلامی، مقدمه‌ای بر آزادی قدس» شعار راهپیمایی روز قدس

خبرگزاری فارس: در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی قم اعلام شد که راهپیمایی روز قدس با شعار بیداری اسلامی مقدمه‌ای بر آزادی قدس شریف برگزار می‌شود.

«بیداری اسلامی، مقدمه‌ای بر آزادی قدس» شعار راهپیمایی روز قدس

به گزارش خبرگزاری فارس از قم نشست اعضای مجمع نهادهای عضو شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان قم به منظور تمهید و برنامه‌ریزی برای برگزاری مراسم روز جهانی قدس چهارشنبه شب در سالن جلسات شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی برگزار شد.

بنابر این گزارش در این نشست وظایف دستگاه‌ها و نهادهای مختلف استانی برای بر پایی هر چه باشکوه‌تر راهپیمایی روز قدس مشخص شد.

بر این اساس راهپیمایی روز قدس سال جاری با هدف ترویج و تبیین آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی در جهان، حفظ و اعتلای هویت اسلامی در عرصه داخلی و بین‌المللی و گسترش مشارکت عمومی و تقویت همبستگی، وحدت و وفاق ملی در آخرین جمعه ماه مبارک رمضان برگزار خواهد شد.

در این راستا وظایف و برنامه‌های مرتبط با حوزه اجرایی دستگاه‌های استان در این نشست مشخص شد.

نهادهایی همچون حرم مطهر حضرت معصومه (س)، سپاه علی بن ابیطالب(ع)، شهرداری، نیروی انتظامی، صدا و سیما، اداره کل تبلیغات اسلامی، اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، جامعة المصطفی العالمیه، حوزه علمیه، جهاد کشاورزی، آموزش و پرورش، کمیته امداد امام خمینی (ره) و روابط عمومی و استانداری قم مسئولیت‌ بخش‌های مختلف برگزاری این راهپیمایی باشکوه را عهده‌دار شدند.

همچنین برای اعلام مسیرهای راهپیمایی مقرر شد با توجه به گرمای هوا، در این زمینه کار کارشناسی صورت گرفته تا سریع‌ترین و مؤثرترین مسیر برای برگزاری راهپیمایی روز قدس اعلام شود.

از دیگر وظایف عمومی دستگاه‌ها، اطلاع‌رسانی و تبلیغات شهری است که از روز جمعه بیستم تیر ماه اطلاع‌رسانی آغاز خواهد شد و دستگاه‌ها موظف شدند از طرق مختلف نسبت به اطلاع‌رسانی به مردم برای برگزاری این مراسم اقدام کنند.

انتهای پیام/ب20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول