اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع):

خدمت به محرومان راهبرد عملیاتی مبارزه با آمریکا است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی گفت: راهبرد عملیاتی مبارزه با شیطان بزرگ از خدمت به محرومان می‌گذرد.

خدمت به محرومان راهبرد عملیاتی مبارزه با آمریکا است

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی، حسینعلی‌ یوسفعلی‌زاده در نشست هم‌اندیشی خدمات‌رسانی و محرومیت‌زدایی به اقشار نیازمند و محروم در این استان اظهار کرد: بدون شک بخشی‌نگری راندمان پایین‌تری از کل‌نگری دارد و زمانی که همه جانبه بنگریم و برای هدفی مهم، هم‌افزایی کنیم، قطعاً موفقیت بیشتری کسب می‌شود.

وی تصریح کرد: اگر بخواهیم انقلاب اسلامی را به بار بنشانیم باید به محرومان و مستضعفان کمک کرده و آنها را توانمند سازیم.

یوسفعلی‌زاده اظهار کرد: به ثمر رسیدن کار مشارکتی، نیازمند اراده همه است و نباید اجازه داد اختلاف سلیقه‌ها و نظرات ادامه راه طرح را با مشکل مواجه کند.

وی با اشاره به فرموده مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه" اگر بخواهیم حقیقتاً با آمریکا مبارزه کنیم باید به مردم خدمت کنیم"، گفت: راهبرد عملیاتی مبارزه با شیطان بزرگ از خدمت به محرومان می‌گذرد، چرا که حامیان اصلی نظام اسلامی، مستضعفان هستند.

فرمانده سپاه جوادالائمه (ع) خراسان‌شمالی با بیان اینکه راهبرد رهبر معظم انقلاب اسلامی برای مقابله با تحریم‌های اقتصادی دشمنان، داشتن اقتصادی سالم و مقاوم است، اظهار کرد: هدف اصلی این راهبرد این است که کشور راه ایستادن روی پای خود را یاد بگیرد.

فرمانده سپاه ناحیه شیروان نیز در این نشست با اشاره به اینکه خدمت در کمیته امداد، عبادت است، گفت: باید گستره خدمات‌رسانی را به بطن جامعه انتقال دهیم.

علی‌ محمدی با اشاره به ارائه طرح جذب رابطان در پایگاه‌های مقاومت بسیج در استان، تصریح کرد: در این راستا ساختاری به نام پایگاه‌های مردمی کمیته امداد، شکل گرفت که از سال 89 این طرح به کل استان تعمیم داده شد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی نیز ضمن گرامی‌داشت هفته اکرام ایتام، گفت: کمیته امداد و سپاه با کمک بسیجیان، خدمات ارزشمندی به محرومان و نیازمندان استان داشته است.

امان‌الله حسین‌پور حضور بسیجیان در اردوهای جهادی و خدمت‌رسانی به محرومان را سراسر درس برای توجه آحاد جامعه در راستای کمک به نیازمندان عنوان کرد.

وی با بیان اینکه 10 درصد از اقشار جامعه برای تأمین نیازهای زندگی خود با مشکل مواجه هستند، افزود: 70 هزار مددجوی دائم کمیته امداد استان، هشت درصد از این جمعیت را تشکیل می‌دهد.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان‌شمالی اظهار کرد: هشت هزار دانش آموز و 9 هزار یتیم زیر پوشش کمیته امداد استان هستند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر 19 هزار حامی با کمیته امداد استان همکاری می‌کنند، گفت: بخش اعظم مددجویان خراسان‌شمالی توانایی انجام کار را دارند که این نهاد در تلاش است تا شرایط ایجاد اشتغال آنان را فراهم کند.

حسین‌پور تأکید کرد: با توجه به اینکه 30 درصد جمعیت استان عضو بسیج هستند، این ظرفیت می‌تواند در رفع محرومیت‌ها موثر واقع شود.

انتهای پیام/و30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول