اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار قزوین:

طرح پزشک خانواده خدمت به محرومان است

خبرگزاری فارس: استاندار قزوین گفت: طرح پزشک خانواده که خدمت به محرومان جامعه را در دستور کار دارد باید مورد توجه بیشتر دستگاه‌ها قرار گیرد.

طرح پزشک خانواده خدمت به محرومان است

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین، احمد عجم صبح امروز در پنجمین نشست راهبردی پزشک خانواده که در محل استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: در خصوص بسترسازی برای طرح پزشک خانواده و فراهم کردن ملزوماتی مانند توسعه شبکه ارتباطی باید زمان‌بندی لازم معین شود تا مناطقی که تمرکز جمعیتی بیشتری دارند، از امکانات مخابراتی لازم در خصوص طرح پزشک خانواده بهره برده و فعالیت‌های لازم با سرعت بیشتری در این راستا صورت گیرد.

وی افزود: اگر این زمان‌بندی صورت نگیرد و بسترهای لازم در خصوص بسترهای ارتباطی و مخابراتی فراهم نشود، بخش زیادی از زمان پروژه به تأخیر می‌افتد.

استاندار قزوین تأکید کرد: باید با سنجیدن همه جوانب در خصوص این طرح و همکاری و تعامل میان شرکت مخابرات و علوم پزشکی از بروز مشکل در خصوص طرح پزشک خانواده جلوگیری کرد.

عجم یادآور شد: انتظار از دستگاه‌های مرتبط با این طرح این است که تا پایان تیرماه پیشرفت چشمگیری را در استان قزوین شاهد باشیم.

وی با تأکید بر این مطلب که آغاز طرح پزشک خانواده در قزوین نباید با مشکل مواجه باشد، خاطرنشان کرد: طرح پزشک خانواده که خدمت به محرومان جامعه را در دستور کار دارد باید مورد توجه بیشتر دستگاه‌ها قرار گیرد.

در ادامه این نشت، سیدسعید صدقی اسکویی، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی قزوین تأکید کرد: موفقیت این طرح وابسته به انعقاد قرارداد با پزشکان و اطلاع‌رسانی و فرهنگ‌سازی در مردم است.

همچنین در ادامه این جلسه مصوباتی در خصوص انعقاد قرارداد با پزشکان پس از ثبت‌نام، آغاز اطلاع‌رسانی از ابتدای مردادماه، اطلاع‌رسانی از طریق صدا و سیما و دیگر رسانه‌های گروهی و همچنین فراهم کردن مقدمات و بسترهای لازم توسط شرکت مخابرات به تأیید حاضران در جلسه رسید.

انتهای پیام/ب20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول