اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

توسط کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان صورت گرفت

واگذاری 10 واحد مسکونی به محرومان روستای زبرینگ

خبرگزاری فارس: توسط کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان، به محرومان روستای "زبرینگ" 10 واحد مسکونی واگذار شد.

واگذاری 10 واحد مسکونی به محرومان روستای زبرینگ

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان، روستای زبرینگ در محروم‌ترین شهرستان استان سیستان‌وبلوچستان در مسیری صعب‌العبور و در بخش فنوج، شهرستان نیکشهر، آخرین روستای هم مرز کرمان قرار دارد.

با توجه به پیگیری‌های مجدانه و توجه خاص مسئولان دلسوز کمیته امداد امام خمینی(ره) به این منطقه از میهن اسلامی به یاری خداوند، در زمینه ساخت مسکن مناسب و همچنین سایر خدمات حمایتی اقداماتی انجام شده است.

در بخش عمران، 10 واحد مسکونی که 6 واحد آن با متراژهای 45 تا 60 مترمربع در سال 1390 با همکاری گروه منتظران خورشید و چهار واحد آن توسط کمیته امداد امام(ره) با اعتباری بالغ بر 900 میلیون ریال هزینه و در اختیار محرومان منطقه قرار گرفته است.

* شورای حل‌ اختلاف کمیته امداد بسیاری از مشکلات مددجویان را برطرف کرده است

مدیرکل کمیته امداد سیستان‌وبلوچستان در زمینه تشکیل شوراهای حل اختلاف ویژه کمیته امداد امام خمینی (ره) اظهار داشت: امروزه با توسعه شوراهای حل اختلاف در این نهاد مقدس، روند رسیدگی به پرونده‌ها در محاکم قضایی و رفع مشکلات مددجویان تحت حمایت سرعت بیشتری پیدا کرده و تاکنون بسیاری از مشکلات محرومان جامعه توسط این نهاد مرتفع شده است.

محسن مسعودیان‌راد با اشاره به اینکه صلح و سازش در پرونده‌های خانواده‌های معزز مددجو نیاز به قاضی ندارد، تصریح کرد: شورای حل اختلاف صلاحیت رسیدگی به پرونده‌های ارجاع شده از سوی دستگاه قضایی را دارند و احکام صادره مورد تایید دستگاه قضایی است.

محمد خواجه‌داد رئیس اداره حقوقی و املاک و امور نمایندگان مجلس استان سیستان‌وبلوچستان نیز گفت: در سال گذشته، تعداد 300 پرونده حقوقی مددجویان از سوی شورای حل اختلاف و طی سه ماه نخست سال‌جاری نیز تعداد 45 فقره پرونده مورد بررسی قرار گرفته است.

* اهدای کمک هزینه ازدواج به پنج نوعروس تحت حمایت کمیته امداد زابلی

مدیر کمیته امداد شهرستان زابلی گفت: مراسم جشنی با حضور جمعی از مسئولان، امامان جماعت تشیع و تسنن، امدادگران و خانواده بزرگ امداد در محل مسجد امام حسین (ع) شهرستان زابلی برگزار شد.

احمد قزاق افزود: در این مراسم جشن به میمنت میلاد یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی (عج) به پنج زوج تحت حمایت کمک هزینه ازدواج با اعتباری بالغ بر 50 میلیون ریال پرداخت شد.

انتهای پیام/صا10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول