اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدقات و انفاقات کمیته امداد:

8 میلیون مشترک صندوق صدقات در سطح کشور وجود دارد

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدقات و انفاقات کمیته امداد امام خمینی (ره) از وجود 8 میلیون صندوق صدقات در منازل، ادارات، مغازه و مراکز تجاری سطح کشور خبر داد.

8 میلیون مشترک صندوق صدقات در سطح کشور وجود دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی کمیته امداد امام خمینی(ره) خراسان‌شمالی، محسن سنایی از وجود 8 میلیون صندوق صدقات در منازل، ادارات، مغازه و مراکز تجاری سطح کشور خبر داد و اظهار کرد: از این تعداد 5 میلیون و 500 هزار صندوق کوچک، یک میلیون صندوق متوسط و مابقی نیز شامل صندوق صدقات بزرگ است.

وی با اشاره به اهداف پیش روی این نهاد، افزود: از جمله اهداف کمیته امداد این است که به ازای هر خانوار ایرانی یک مشترک طرح کمیته امداد وجود داشته باشد.

سنایی درباره درآمدهای حاصل از مشارکت‌های مردمی، گفت: در سال گذشته بیش از 800  میلیارد تومان در سرفصل‌های کاری مختلف کمیته امداد که مردم همکاری داشته‌اند، جمع‌آوری شد.

مدیرکل صدقات و انفاقات کمیته امداد امام خمینی (ره) در خصوص پیش‌بینی‌های صورت گرفته در جمع‌آوری کمک‌های مردمی، اظهار کرد: امید است با طرح‌های در دست اجرا که با همکاری مردم صورت می‌گیرد بیش از 11 هزار و 500 میلیارد ریال از درآمدهای کمیته امداد از طریق کمک‌های مردمی تأمین شود.

وی رقم پیش‌بینی شده در سال گذشته برای ایجاد درآمد از سوی مردم را 10 هزار میلیارد ریال عنوان کرد و گفت: از این محل در سال گذشته 8 هزار میلیارد ریال درآمد ایجاد شده است.

سنایی تصریح کرد: طی فعالیت‌های سه دهه گذشته 35 درصد از درآمدهای مورد نیاز کمیته امداد از طریق مشارکت‌های مردمی تأمین می‌شود که با پیش‌بینی انجام شده این رقم در پایان برنامه پنجم تا 75 در صد ارتقاء خواهد یافت.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر حدود 40 طرح در کمیته امداد در دست اجراست و نزدیک به 30 درصد از مردم در اجرای این طرح‌ها با این نهاد همکاری دارند.

انتهای پیام/ح30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول