اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت مازندران:

بعضی از صنایع در مازندران از توجیه اقتصادی خارج شدند

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مازندران گفت: یک سری از صنایع از توجیه اقتصادی خارج شدند و نه تنها ارزش افزوده ندارند بلکه برای استان هزینه دارند.

بعضی از صنایع در مازندران از توجیه اقتصادی خارج شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، مرتضی هاشم‌پور عصر امروز در نشست  واحدهای فناور مرکز رشد طبرستان در مازندران اظهار داشت: ظرفیت‌های پنهانی در استان وجود دارد که باید به این مراکز رشد هدایت شوند تا این ظرفیت‌های ایجاد شده منشا خیر در استان شوند.

هاشم پور تصریح کرد: در سازمان صنعت و معدن و تجارت نمایشگاهی از توانمندی‌های واحدهای فناور مرکز رشد برگزار می‌شود تا سرمایه‌گذاران با این فناوران آشنا شوند و با همکاری همدیگر به تولید انبوه برسند.

وی با بیان اینکه این نمایشگاه عرصه توانمندی‌های خاص است، بیان داشت: مسئولان در این امر تشویق خواهند شد و خیلی از واحدهای تولیدی از ظرفیت مرکز رشد استفاده می‌کنند و این یک فرصت طلایی در استان باشد که متناسب با آن واحدهای صنعتی را هدایت کنیم.

هاشم پور گفت: یک سری از صنایع از توجیه اقتصادی خارج شدند و نه تنها ارزش افزوده ندارند بلکه برای استان هزینه دارند و تعادل استان را به هم می‌زنند و باید به سمت فناوری‌های نوین برویم.

رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت استان مازندران خاطرنشان کرد: یک بخشی از این اعتبارات را به این واحدها اختصاص داده شد تا شرایط تجاری‌سازی به تولید انبوه و بهتر و بهینه‌تری را فراهم کنیم و موانعی برای تخصیص این بخش وجود ندارد.

انتهای پیام/ی30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول