اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان غربی:

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی موجب رونق صنایع می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی گفت: توسعه زیرساخت‌های مخابراتی زمینه‌ای برای رونق و افزایش راندمان صنایع در شهرک‌های صنعتی استان است.

توسعه زیرساخت‌های مخابراتی موجب رونق صنایع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، بهمن اسماعیل‌زاده ظهر امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه اجرای عملیات توسعه و تکمیل و تامین زیرساخت‌های مخابراتی نواحی و شهرک‌های صنعتی که در سالن همایش شرکت مخابرات برگزار شد، اظهار داشت: انعقاد این تفاهم‌نامه گامی مثبت در ارائه خدمات مخابراتی پیشرفته در شهرک‌ها و نواحی صنعتی استان به شمار می‌رود.

وی با بیان اینکه نیاز اساسی واحدهای صنعتی استان به توسعه مخابراتی موجب سرمایه‌گذاری دراین واحدها شد، افزود: 35 درصد سرمایه‌گذاری‌های تفاهم‌نامه سازماندهی ارتباطات در واحدهای صنعتی را‌ شهرک‌های صنعتی و 65 درصد دیگر را شرکت مخابرات استان متقبل شدند.

اسماعیل‌زاده در ادامه با تاکید بر نقش ارتباطات و فناوری اطلاعات در توسعه جامعه امروزی اضافه کرد: در حال حاضر ارتباط تنگاتنگی بین صنعت و ارتباطات وجود دارد و باید از قابلیت‌های ارتباطی برای توسعه صنعت و پیشبرد اهداف این حوزه به حد کافی استفاده کرد.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی گفت: برخی واحدهای صنعتی به توسعه و تکمیل ارتباطات نیاز دارند که این امکان با انعقاد و اجرای تفاهم‌نامه ارتباطی بین مخابرات و شهرک‌های صنعتی به خوبی فراهم می‌شود.

اسماعیل‌زاده با بیان اینکه 38 شهر از خدمات شبکه‌های اینترنتی و شبکه‌های مبتنی بر ADSL بهره‌مند هستند، ادامه داد: این خدمات در شهرها و شهرک‌های صنعتی با پورت‌های پرسرعت واگذار می‌شود.

وی با بیان اینکه شرکت مخابرات توانایی واگذاری ADSL به 200 واحد صنعتی را دارد، تصریح کرد: در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های خوبی در شرکت مخابرات ایجاد شده است.

مدیرعامل شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی با اشاره به تلاش جدی شرکت مخابرات آذربایجان‌غربی برای خدمت‌رسانی به شهرک‌های صنعتی آذربایجان‌غربی اضافه کرد: خدمات‌رسانی در بخش دیتا و اینترنت از مهم‌ترین زمینه‌های اجرایی این امر است که امیدواریم با همراهی و مشارکت شرکت شهرک‌های صنعتی و صنایع موجود در این شهرک‌ها گام‌های موثری در راستای توسعه شهرک‌های صنعتی استان برداشته شود.

انتهای پیام/ل20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول