اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر بابل:

درآمد بابل در برخورداری از درآمد صنایع صفر است

خبرگزاری فارس: رئیس شورای شهر بابل گفت: درآمد شهرستان بابل در برخورداری از درآمد کارخانجات و صنایع صفر است.

درآمد بابل در برخورداری از درآمد صنایع صفر است

به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت‌الاسلام حسن فلاح پیش‌ازظهر امروز در جلسه توسعه شهرستان بابل که با حضور نمایندگان مردم بابل در مجلس برگزار شد، اظهار داشت: بابل برای رسیدن به جایگاه واقعی خود فاصله زیادی دارد و برای رسیدن به این جایگاه به همدلی همه مسئولان نیاز دارد که تاکنون محقق نشده است.

وی تصریح کرد: از دومین دوره فعالیت شورای شهر بابل درصدد تشکیل ستاد وحدت و توسعه شهرستان با عضویت مسئولان ارشد بابل با هدف پیگیری کارهای کلان شهرستان شدیم که با وجود پیگیری‌های متعدد به دلیل عدم همدلی، این ستاد تشکیل نشد که امیدواریم با وفاق و همدلی که در حال حاضر بین نمایندگان مردم بابل در مجلس به وجود آمده این ستاد به‌زودی تشکیل شود.

فلاح بیان داشت: درآمد شهرداری‌های مازندران در مقایسه با استان‌های دیگر که دارای کارخانجات و صنایع هستند بسیار ناچیز بوده و درآمد شهرستان بابل در برخورداری از درآمد کارخانجات و صنایع صفر است.

وی تصریح کرد: از مسئولان و نمایندگان مردم انتظار داریم در اختصاص بودجه و اعتبارات، شهرداری‌های مازندران را به‌عنوان شهرداری‌های محروم کشور در نظر بگیرند.

این مسئول اذعان داشت: اتمام پروژه کنارگذر جنوبی بابل به‌عنوان یک پروژه حیاتی برای شهرستان بابل در کاهش ترافیک بسیار موثر بوده که انتظار داریم حداقل با اجرای فاز به فاز آن شاهد بهره برداری حداقل فاز نخست کمربندی جنوبی بابل در هفته دولت باشیم.

فلاح بیان داشت: با توجه به اینکه پروژه بزرگ کنارگذر شمالی بابل از طرح‌های مصوب هیئت دولت بوده که دو سال قبل مصوب شده بود اما هنوز مطالعه آن در طی دو سال انجام نشده است درحالی که اجرا و بهره‌برداری این طرح می‌تواند کل شهرستان بابل را از بار ترافیکی نجات دهد.

رئیس شورای شهر بابل با اشاره به اینکه درصدد هستیم فاز نخست کمربندی شرقی تا اواخر اردیبهشت سال آینده بهره‌برداری شود، خواستار اختصاص اعتبارات لازم برای احداث کمربندی‌های بابل برای کاهش ترافیک این شهر شد.

فلاح ارتقای درجه شهرداری بابل برای اجرای دو منطقه‌ای شدن و کاهش حق بیمه کارگری را از دیگر نیازهای ضروری شهرداری و شورای شهر بابل برشمرد و خواستار حمایت همه‌جانبه نمایندگان مردم بابل در مجلس از این طرح‌ها شد.

انتهای‌پیام/ح20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول