اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معطلی صاحبان صنایع برای دریافت تسهیلات

کارشکنی در پرداخت تسهیلات موجب تعطیلی صنایع می‌شود

خبرگزاری فارس: کارشکنی در پرداخت تسهیلات بانکی موجب تعطیلی برخی از صنایع در شهرستان سیرجان می‌شود و بانک عامل هم در استان جوابگو نیست.

کارشکنی در پرداخت تسهیلات موجب تعطیلی صنایع می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، کارشکنی در پرداخت تسهیلات بانکی موجب تعطیلی برخی از صنایع در شهرستان سیرجان می‌شود و بانک عامل هم در استان جوابگو نیست و صاحب این صنعت را معطل می‌گذارد.

شرکت تعاونی بلور سیرجان که اقدام به تولید ظروف یک‌بار مصرف نایلون و نایلکس می‌کند، یکی از این صنایع تولیدی است که در آستانه تعطیلی است.

غلامعباس عربی مدیر این شرکت به خبرنگار فارس گفت: تمام شرایط دریافت تسهیلات را آماده کرده‌ام و در پرونده خود موافقت کار گروه دریافت تسهیلات صنعت و معدن شهرستان و استان را دارم و تمام سرمایه زندگی خود را برای ایجاد ساختمان و دستگاه‌های تولیدی خرج کرده‌ا‌م.

عربی خاطر نشان کرد: یک قسط از وام خود را به مبلغ 348 میلیون ریال دریافت کرده‌ام، اما بانک ملت اداره شعب استان کرمان که بانک عامل تسهیلات است، اقدام به پرداخت تسهیلات نمی‌کند.

وی افزود: همه روزه به بهانه‌های مختلف و یا نبود کارشناسان و مسئولان اعتبارات تسهیلات مدت هشت ماه است که معطل مانده‌ام و 6 ماه است که حقوق کارگران خود را پرداخت نکرده‌ و در آستانه تعطیلی قرار گرفته‌ام و نمی‌دانم چه کسی باید جوابگو باشد.

محمدرضا خواجویی رئیس اداره صنعت، معدن و تجارت سیرجان نیز به خبرنگار فارس گفت: پرونده کامل است و مانعی برای دریافت تسهیلات نیست، نمی‌دانم چرا در کرمان بانک عامل کارشکنی می‌کند.

کارگاه تولیدی یاد شده در ماه 600 تن پلاستیک و 60 تن ظروف یک‌بار مصرف را تولید می‌کند و در حال حاضر 16 کارگر در این کارخانه مشغول به کار هستند در صورت اختصاص تسهیلات تائید شده اشتغالزایی به 25 نفر می‌رسد.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول