اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گنبدکاووس:

ترویج فرهنگ قناعت یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گنبدکاووس گفت: ترویج فرهنگ قناعت در جامعه یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی است.

ترویج فرهنگ قناعت یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان حیدرعلی احمدی صبح امروز در جلسه ستاد امر به معروف و نهی از منکر که در فرمانداری برگزار شد اظهار داشت: باید از ظرفیت تشکل‌های مردم نهاد برای گسترش فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر استفاده کرد.

وی با تاکید بر فعال‌تر شدن ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر و کمیته‌های پنج‌گانه آن اذعان داشت: در تعیین رابطان امر به معروف و نهی از منکر، انتخاب اعضای کارآمد و ایجاد ظرفیت در افراد و آموزش صحیح در خصوص اجرای صحیح این فریضه الهی بسیار مهم و ضروری است.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر اجرای اقدامات برنامه‌ای عملکرد کمیته‌های ستاد امر به معروف و نهی از منکر تاکید کرد و یادآور شد: اقدامات دستگاه‌های اجرایی در این راستا باید بازدهی خوبی داشته باشد و با چارت‌بندی تدوین شده از سوی ستاد اقدامات عملیاتی و مستندسازی شود.

احمدی خاطر نشان کرد: ماه مبارک رمضان فرصتی مناسب برای احیای امر به معروف و نهی از منکر و ایجاد زمینه برای اشاعه این فریضه الهی در ماه محرم است.

وی با اشاره به تاثیر جوانان در اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر تصریح کرد: همزمان با آغاز سال تحصیلی باید از فضای مدارس و دانشگاه‌ها برای اشاعه فریضه امر به معروف و نهی از منکر استفاده کنیم.

فرماندار شهرستان گنبدکاووس بر ترویج فرهنگ قناعت در جامعه به عنوان یکی از رویکردهای اقتصاد مقاومتی تاکید کرد و گفت: باید تلاش کنیم مردم را به اقتصاد مقاومتی دعوت کنیم.  

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر طرح اقتصاد مقاومتی اظهار داشت: باید باور کنیم که دنیا با ما وارد جنگ اقتصادی شده و در عین حال مردم ما در کشور زندگی عادی خود را می‌کنند.

در این جلسه هر یک از اعضای ستاد احیای امر به معروف و نهی از منکر به بیان اقدامات و عملکرد خود پرداختند.

انتهای پیام/ز20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول