اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان:

نقش زنان در اقتصاد مقاومتی برجسته است

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: امروزه نقش زنان در اقتصاد مقاومتی در کشور روشن و برجسته است.

نقش زنان در اقتصاد مقاومتی برجسته است

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان به نقل از روابط عمومی استانداری گلستان، علیرضا جمشیدی در همایش خواهران بسیجی، یادواره شهدای زن استان در گرگان اظهار داشت: وقتی ایران اسلامی، سوریه و فلسطین را خط قرمز خود می‌داند و رهبر معظم انقلاب حمایت نظام جمهوری اسلامی از این دو کشور را به طور صریح اعلام می‌کند، آمریکا و رژیم صهیونیستی درمی‌یابند که ایران در مقابل زورگویی‌های آنها ذره‌ای کوتاه نخواهد آمد.

وی ادامه داد: امروز رژیم غاصب صهیونیستی با وجود اسلام و ایران اسلامی، رهبری هوشمندانه مقام عظمای ولایت، منویات انقلاب و اندیشه و تفکر امام راحل و فرهنگ بسیجی چاره‌ای جز درگیری انتحاری با جمهوری اسلامی نمی‌بیند چون بود و نبودش را در گرو این رفتار انتحاری می‌بیند و ممکن است با محاسبات غلطش به نابودی خود سرعت ببخشد.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان تصریح کرد: رژیم اشغالگر قدس به دلیل رفتار غلطش می‌خواهد دست به یک درگیری انتحاری بزند که سرنوشتی جز شکست و نابودی کامل برایش به همراه نخواهد داشت، از این رو به دنبال ترغیب آمریکا و سایر قدرت‌های استکباری غرب برای جنگ با ایران است.

وی یادآور شد: آمریکایی که به شدت از ملت ما در هراس است، ایالات متحده‌ای که هشت سال دفاع مقدس را علیه ملت و نظام ما مدیریت کرد و 44 کشور را پشت سر صدام قرار داد، با تمامی امکانات و تسلیحات نظامی از ملت ما شکست خورد و اطمینان دارد اگر دوباره با ایران اسلامی وارد جنگ شود بار دیگر ملت ما با تفکر بسیجی هر کشوری که قصد تجاوز به خاک مقدس ایران اسلامی را داشته باشد، با شکست مواجه خواهد کرد.

جمشیدی افزود: این برای آمریکا قابل تحمل نیست که به طور آشکار با ایران اسلامی وارد جنگ شده و شکست بخورد و لذا حال که به چنین تحلیلی رسیده و از رویارویی مستقیم با ما در هراس است روش‌های دیگری از جمله فشار اقتصادی، تحریم و جنگ نرم را در دستور کار خود قرار داده است.

وی خاطر نشان کرد: دشمن تا زمانی که شما با تفکر و فرهنگ بسیجی، گوش به فرمان آقا و رهبرتان و پشتیبان منصب و جایگاه ولایت فقیه باشید هرگز جرأت تقابل مستقیم با نظام اسلامی را نخواهد داشت.

معاون سیاسی امنیتی استاندار گلستان گفت: اساساً زن در نظام اسلامی از جایگاهی بی‌بدیل و بی‌نظیر برخوردار بوده و نگاه اسلام به قشر زن، عزت‌بخش و غرورآفرین است.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب در همایش بین‌المللی زن و بیداری اسلامی تصریح کرد: امروز در موضوع تولید ملی و حمایت از کار و سرمایه ایرانی و بحث اقتصاد مقاومتی در کشور، نقش زنان روشن و برجسته است و در چنین شرایط اقتصادی باید در مقابل بیگانگان خودنگهدار و خویشتن‌دار باشیم.

جمشیدی تأکید کرد: اگر قرار است یک قدرت اسلامی پرچمدار بیداری اسلامی، تحت مدیریت مقام معظم رهبری باشد، مردم باید اقتصاد مقاومتی را بفهمند و این از وظایف سنگین شما بسیجیان است تا با تبیین شرایط برای مردم، آنها را به سمت و سوی اقتصاد مقاومتی سوق دهید.

انتهای پیام/ز30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول