اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در 8 سال اخیر

48 صندوق حمایتی در کشور تاسیس شد

خبرگزاری فارس: قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی از تشکیل 48 صندوق حمایتی در هشت سال اخیر در کشور خبر داد.

48 صندوق حمایتی در کشور تاسیس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، ﻋﻮض علی‏زادهﻣﻘﺪم ظهر امروز در نشست توسعه کشاورزی که در فرمانداری شهرستان دماوند برگزار شد، اظهار داشت: تشکیل این صندوق‏های حمایتی به توسعه حوزه‏های مختلف منجر شده است.

وی ادامه داد: دید مجموعه وزارت جهاد کشاورزی و ریاست سازمان جهاد کشاورزی استان تهران به مقوله صندوق حمایتی نگاهی کاملا راهبردی است.

علی‏زاده‏مقدم اضافه کرد: از این رو باید از مدیریت جهاد کشاورزی استان تهران و همچنین شهرستان دماوند تقدیر و تشکر کرد.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی افزود: این مسئولان خدوم راه مناسبی را برای توسعه سرمایه‏گذاری در بخش کشاورزی در پیش گرفته‏اند.

وی بر اهمیت وافر تاسیس، تقویت و راه‏اندازی صندوق‏های متعدد حمایتی در زمینه توسعه بخش کشاورزی تاکید کرد.

علی‏زاده‏مقدم تصریح کرد: در حال حاضر موضوعی به نام نظام تامین مالی و اعتباری در بخش کشاورزی به عنوان مولفه‏ای تعیین‏کننده در توسعه پایدار مورد بحث و بررسی کارشناسان این حوزه قرار می‏گیرد.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی، این بخش را تنها حوزه اقتصادی کل کشور با ضریب بالای 99 درصد غیردولتی خواند.

وی تصریح کرد: این بخش مهم با همه مشخصه‏ها باید شرایطی را برای خود فراهم سازد تا در قالب آن ظرفیت‏های بالقوه موجود به بالفعل تبدیل شود.

علی‏زاده‏مقدم اضافه کرد: بخش کشاورزی برای تحقق این امر، باید ملزومات مقدماتی برای ایجاد نظام سرمایه‏گذاری و اعتباری را درون خود ساماندهی کند.

قائم مقام ﺷﺮﮐﺖ ﻣﺎدر ﺗﺨﺼﺼﯽ ﺻﻨﺪوق ﺣﻤﺎﯾﺖ از ﺗﻮﺳﻌﻪ ﺳﺮﻣﺎﯾﻪ‏ﮔﺬاری در ﺑﺨﺶ ﮐﺸﺎورزی افزود: بر اساس این فرض مقدماتی و مهم، قانون‏گذاران شرایط ویژه‏ای را برای متولیان امر در نظر گرفته‏اند و باید از این قوانین استفاده‏ای بهینه کرد.

این مراسم با حضور رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران، فرماندار دماوند، سایر مسئولان محلی و جمع کثیری از بهره‏برداران حوزه‏های مختلف کشاورزی دماوند برگزار شد.

انتهای پیام/ع20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول