اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم شبستر در مجلس:

خشک شدن دریاچه ارومیه 5 استان کشور را تهدید می‌کند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت خشکی آب دریاچه ارومیه 5 استان همجوار این دریاچه را به صورت مستقیم تهدید می‌کند.

خشک شدن دریاچه ارومیه 5 استان کشور را تهدید می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از شبستر، علی علیلو صبح امروز در جمع اساتید و مدیران دانشگاه آزاد شبستر در خصوص همکاری‌ها برای بحران دریاچه ارومیه، اظهار کرد: خواستار همکاری در این زمینه هستیم، اگر بتوان ظرف مدت شش ماه مطالعات و تحقیقات لازم را برای بررسی مسیر انتقال آب از رودخانه ارس به دریاچه ارومیه انجام داد، حمایت خواهیم کرد.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی گفت: علم و عقل وسیله‌ای است که با آن باید به هدف اصلی آفرینش خدا رسید، انسان امروز آن ریسمان را که باید با آن خود را به کشتی نجات برساند گم کرده است بنابراین در سردرگمی قرار دارد.

علیلو در تشریح دستاوردهای انقلاب اسلامی اظهار کرد: امروز به برکت خون شهدا نظام جمهوری اسلامی پیشرفت‌های عظیمی نسبت به 33 سال پیش داشته که در برخی بخش‌ها چند صد برابر این پیشرفت قابل مشاهده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با اشاره به رسالت خطیر معلمان و اساتید گفت: با توجه به فرمایش امام راحل(ره) مبنی بر اینکه معلمی شغل انبیاست، باید هم دانشگاه و هم اساتید به هویت‌سازی و انسان‌سازی بپردازند، نباید دانشگاه صرفاً محلی برای دادن یک مدرک باشد.

وی در خصوص پیشرفت‌های واحد شبستر افزود: با توجه به توسعه بسیار چشمگیر دانشگاه آزاد اسلامی واحد شبستر، امیدوارم در آینده نزدیک در این دانشگاه پژوهشکده‌ای بنا شود و دانشجویان بتوانند در کنار رشته خود به تحقیق و پژوهش در رشته‌های خاص دست بزنند.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس در خصوص دریاچه ارومیه گفت: وضعیت خشکی آب دریاچه ارومیه 5 استان همجوار این دریاچه را به صورت مستقیم تهدید می‌کند، اگر اقدامات اساسی انجام نشود این استان‌ها با فلج کامل مواجه خواهند شد.

انتهای پیام/ب20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول