اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته چهارم لیگ کشتی دسته یک کشور

فولاد ماهان حریف ارومیه‌ای را مغلوب کرد

خبرگزاری فارس: تیم کشتی فولاد ماهان با برتری برابر شهرداری ارومیه هفته چهارم مسابقات لیگ کشتی دسته یک را با موفقیت پشت سر گذاشت.

فولاد ماهان حریف ارومیه‌ای را مغلوب کرد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، مسابقات هفته چهارم لیگ دسته یک کشتی آزاد در سالن 17 شهریور اصفهان به انجام رسید که با پیروزی تیم فولاد ماهان اصفهان همراه بود.

در گروه یک این رقابت‌ها و در سالن 17 شهریور اصفهان، تیم فولاد ماهان با نتیجه شش بر دو میهمان خود تیم شهرداری ارومیه را شکست داد.

در دیگر دیدار این گروه و در ساری، تیم موسسه مالی اعتباری فردوسی با نتیجه پنج بر سه بر میهمان خود شهرداری نهاوند غلبه کرد.

در گروه دو این رقابت‌ها نیز در مشهد تیم ثامن‌الحجج خراسان رضوی با نتیجه شش بر دو شهدای بابلسر را شکست داد و در مهم‌ترین دیدار این هفته نیز که در بابل برگزار شد، تیم مقیمی بابل مقابل تیم نوین چرم البرز با نتیجه چهار بر چهار به پیروزی دست یافت.

در گروه یک این رقابت‌ها تیم شهرداری قوچان و در گروه دو نیز تیم نفت امیدیه این هفته مسابقه‌ای نداشتند و به استراحت پرداختند.

به گزارش فارس، محمد جواهری مدیرکل ورزش و جوانان اصفهان و غلام ابراهیمی سرپرست معاونت توسعه ورزش اداره کل ورزش و جوانان اصفهان از نزدیک مسابقه فولاد ماهان مقابل شهرداری ارومیه را تماشا کردند.

انتهای پیام/و30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول