اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در آستانه شب‌های قدر

حجت‌الاسلام قرائتی: در دعا کردن برای خداوند تعیین تکلیف نکنید

خبرگزاری فارس: حجت‌الاسلام قرائتی گفت: دعا به معنای طلب آنچه که از خداوند می‌خواهیم است، اما در این ارتباط نباید در دعاهای خود برای خداوند تعیین تکلیف کنیم.

حجت‌الاسلام قرائتی: در دعا کردن برای خداوند تعیین تکلیف نکنید

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، حجت‌الاسلام محسن قرائتی در جمع زائران و مجاوران بارگاه منور رضوی با اشاره به شب‌های قدر، اظهار کرد: شب‌های قدر یکی از شب‌های مهم برای طلب خیر از خداوند است.

وی با اشاره به اینکه قرآن در شب قدر نازل شده است، گفت: استجابت دعا در شب‌های قدر تاکید شده است و در این ارتباط توصیه‌های فراوان به دعا کردن و طلب خیر در این شب‌ها شده است اما گاهی آنچه ما از خداوند درخواست می‌کنیم شر است بنابراین به آنها نمی‌رسیم.

قرائتی گفت: در این شب‌ها باید فرصت را مغتنم بشماریم و در این ارتباط در دعا کردن به یاد لغزش‌های خویش باشیم و از گناهان استغفار کنیم.

وی گفت: دعا کردن دارای آداب و فرمول خاص است و این خواستن باید به نفع انسان بوده و از روی اخلاص باشد و بهتر است قبل از دعا خداوند را تجلیل نموده، سپس نعمت‌های خدا را شمرده و از این نعمت‌ها تشکر کرده و صلوات بفرستیم.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول