اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم ارومیه در مجلس:

تهدیدهای آمریکا علیه ایران ادعایی پوشالی بیش نیست

خبرگزاری فارس: نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: تهدیدهای آمریکا علیه کشورمان ادعایی پوشالی بیشتر نیست و این واقعیت بر هر دو ملت روشن و مبرهن است.

تهدیدهای آمریکا علیه ایران ادعایی پوشالی بیش نیست

نادر قاضی‌پور امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه اظهار داشت: ایران اسلامی با 15 کشور مختلف دنیا، کیلومترها مرز مشترک دارد به طوری که در اغلب این کشورها آمریکای جنایتکار نیروی هوایی، دریایی و زمینی مستقر کرده است لیکن اگر قدرت تجاوز به خاک کشور ما را داشت تاکنون در این ارتباط تحرکی از خود نشان داده بود پس این نشان‌دهنده پوچ و بی‌اساس بودن ادعاها و تهدیدات دشمنان است.

وی آرامش و امنیتی که هم‌اکنون در جای جای کشورمان حاکم است را ثمره اتحاد و یکدلی ملت بزرگ ایران دانست و گفت: تا زمانی که ملت بزرگ و فهیم ایران زمین با قرار گرفتن در کنار یکدیگر، برای صیانت از مرزهای جغرافیایی و فرهنگی خود تلاش می‌کنند دشمن هیچ‌گاه کاری از پیش نخواهد برد.

قاضی‌پور با بیان اینکه برای حراست از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و ولایت فقیه باید بیش از گذشته با هم متحد باشیم، ادامه داد: ملت ما بعد از 400 سال برای تاسیس حکومت اسلامی موفق شدند و در سال 1357 انقلاب را به پیروزی رساندند پس این نظام را به راحتی به دست نیاورده‌ایم به همین دلیل برای حفظ آن باید تلاش کرد.

وی با اظهار به اینکه برای حراست از مرزهای فرهنگی جامعه خود نیز باید اهتمام کرد، افزود: دسترسی به برنامه‌های مخرب رسانه‌های بیگانه، به معنای واقعی کلمه فرهنگ، اخلاق و منش مردم ما را در معرض تهدید قرار داده و جامعه را در معرض آفت‌های اخلاقی قرار داده است.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: پیرامون آثار مخرب برنامه‌های ماهواره‌ای باید به روشنگری و  آگاه‌سازی خانواده‌ها به ویژه جوانان مبادرت شود چرا که می‌دانیم بسیاری از معضل‌ها مانند اعتیاد، فساد و ... از ماهواره آغاز می‌شود.

انتهای پیام/ب20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول