اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح جمعه برگزار می‌شود

برگزاری دعای باران در بستر زاینده‌رود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به وضعیت بحرانی ذخایر آبی استان اصفهان گفت: روز جمعه و در بستر خشکیده زاینده‌رود با هدف جلب رحمت الهی دعای باران می‌خوانیم.

برگزاری دعای باران در بستر زاینده‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان به نقل از روابط عمومی مجمع نمایندگان استان اصفهان، حجت الاسلام احمد سالک با اشاره به خشکسالی‌های اخیر و کاهش نزولات آسمانی در اصفهان، بیان کرد: سحرگاه روز جمعه با حضور مردم متدین اصفهان و خانواده‌های معظم شهدا در بستر تفتیده رودخانه زاینده‌رود دعای ندبه می‌خوانیم و از درگاه خداوند طلب نزول باران رحمت الهی را می‌کنیم.

وی با اشاره به علل برگزاری این مراسم دعا گفت: وضعیت آب استان شرایط بحرانی پیدا کرده است و باید دست به آسمان شویم بلکه خداوند تبارک و تعالی رحمت خویش را نازل کند.

نماینده مردم اصفهان افزود: از سوی دیگر در آستانه ماه مبارک رمضان قرار داریم و باید روح خویش را از آلودگی‌ها تطهیر کرده و برای ورود به این ماه مبارک آمادگی کسب کنیم.

سالک بیان کرد: بستر خشکیده زاینده‌رود در کنار سی و سه پل برای برگزاری این مراسم معنوی انتخاب شد و قرائت دعای ندبه از پنج نیم صبح جمعه با نوای مداحان اهل بیت و سخنرانی روحانیان آغاز می‌شود.

وی از عموم مردم متدین و همیشه در صحنه اصفهان دعوت کرد با حضور در این مراسم عبادی و استغاثه به درگاه خداوند تبارک و تعالی برای نزول باران رحمت الهی دست به سوی آسمان و خالق بی نیاز دراز کنند.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول