اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار هرمزگان:

قاچاق مواد مخدر تنها یک فعالیت اقتصادی نیست

خبرگزاری فارس: استاندار هرمزگان گفت: اشتباه است که قاچاق مواد مخدر را تنها یک فعالیت‌ اقتصادی صرف بدانیم چرا که در پشت این پدیده دشمنانی هستند که قصد ضربه زدن به نظام را دارند.

قاچاق مواد مخدر تنها یک فعالیت اقتصادی نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از بندرعباس، ابراهیم عزیزی پیش از ظهر امروز در نشست شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، اظهار امیدواری کرد: تلاش‌های صورت گرفته در بُعد مقابله و مبارزه با قاچاق مواد مخدر سبب آرامش و امنیت هر چه بیشتر جامعه شود.

وی تاکید کرد: استانداری و سایر دستگاه‌های مرتبط مقابله با مواد مخدر نگاهی عمیق، جدی، قاطع و بازدارنده پیرامون این موضوع دارند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه هر اقدامی با هر شیوه و ترتیبی ادبیات خاص خودش را دارد، افزود: مقابله و مبارزه با مواد مخدر نیز باید با شیوه‌های مخصوص و تاثیرگذار دنبال شود.

عزیزی اضافه کرد: مبارزه با مواد مخدر در پیش‌گیری، قاچاق و توزیع باید تداوم داشته باشد.

وی گفت: اینکه فکر کنیم که پدیده قاچاق مواد مخدر تنها با اهداف اقتصادی صورت می‌گیرد و ادامه دارد، اشتباه است چرا که در عمق وجودی این حرکت مقابله با نظام مدنظر وارد کنندگان مواد است به نحوی که دشمن از این پدیده به عنوان ابزاری برای ضربه زدن به نظام استفاده می‌کند.

استاندار هرمزگان با بیان اینکه پشت قضیه مواد مخدر، مقابله با نظام است، افزود: در همین راستا نیاز است تمام بخش‌ها با این نگاه به مقابله و مبارزه با مواد مخدر دست بزنند.

عزیزی یادآور شد: حتی دستگاه‌های آموزشی نیز باید در راستای مقابله با پدیده مواد مخدر، با نگاهی مبارزه‌ای و جهادی حرکت کنند.

رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان اضافه کرد: نباید بگذاریم که بدخواهان جوانان ایران را به مواد مخدر گرفتار کنند.

وی گفت: شرایط جغرافیایی موجود هرمزگان را به شکل خط مقدم مقابله با مواد مخدر درآورده است که در همین راستا نیروهای حاضر در استان باید با جدیت تمام امر مقابله و مبارزه با مواد مخدر را دنبال کنند.

عزیزی از تلاش‌های نیروی انتظامی و فرماندهان این نیرو در دیگر دستگا‌ه‌های مربوطه تقدیر کرد و افزود: امسال استان دستاوردهای خوبی را در بحث کشفیات داشته است.

استاندار هرمزگان از راه‌اندازی اردوگاه معتادان در استان به عنوان یک موفقیت چشم‌گیر برای شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر هرمزگان یاد کرد و افزود: این مکان به هرمزگان و شورای مذکور اختیار عمل مناسبی در راستای مقابله جدی با مسائل پیرامونی مواد مخدر می‌دهد.

انتهای پیام/ز20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول