اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهریار:

بانوان شهریاری صاحب بوستان اختصاصی شدند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهریار از احداث بوستان ویژه بانوان در اندیشه شهریار خبر داد.

بانوان شهریاری صاحب بوستان اختصاصی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از شهریار، سیدعباس جوهری ظهر امروز در مراسم کلنگ زنی نخستین بوستان ویژه بانوان که در شهر اندیشه شهریار به زمین زده شد افزود: بانوان نیز باید در فضایی آرام به فعالیت‌های ورزشی و تفریحی خود بپردازند.

وی ادامه داد: سلامتی بانوان و به ویژه مادران می‌تواند نقش سازنده‌ای را در تربیت صحیح فرزندان و ارتقای سلامت خانواده داشته باشد.

فرماندار شهرستان شهریار گفت: در این راستا باید با ساخت فضاهای ورزشی و پارک و بوستان‌های مختص بانوان به استانداردهای لازم در این زمینه دست پیدا کنیم.

جوهری تأکید کرد: از آن جایی که بانوان نیز همپای مردان در کار خارج از منزل کمک می‌کنند لذا فعالیت‌های فرهنگی و به ویژه ورزشی برای این قشر امری لازم و ضروری به شمار می‌رود لذا می‌طلبد تا مسئولان در دستگاه‌های مختلف و به ویژه شهرداری و تربیت بدنی گام‌های اساسی را در زمینه ساخت اینگونه فضاها در این شهرستان بردارند.

وی گفت: ساخت بوستان ویژه بانوان به مساحت 8 هزار مترمربع در شهر اندیشه به زمین شده است که امیدواریم هر چه سریع‌تر و با مساعدت مسئولان این پروژه به بهره‌برداری برسد.

انتهای پیام/خ30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول