اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان ماه مبارک رمضان

تکلیف کارخانه کاشی کاشانه کازرون مشخص می‌شود

خبرگزاری فارس: تا پایان ماه مبارک رمضان تکلیف کارخانه کاشی کاشانه کازرون که در حال تعطیلی است، مشخص می‌شود.

تکلیف کارخانه کاشی کاشانه کازرون مشخص می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از کازرون، امام جمعه کازرون، نماینده و فرماندار این شهرستان صبح امروز با معاونان مدیرعامل بانک تجارت، وزارت صنعت، معدن و تجارت و تنی چند از مسئولان استانی و کشوری در تهران دیدار کردند.

امام جمعه کازرون در این دیدار اظهار داشت: چند سالی است سه کارخانه مهم شهرستان کازرون از جمله کاشی کاشانه، پارس خرما و ساسان چشمه، به علت بدهکاری به بانک تجارت پلمب و حدود 300 نفر کارگران آنها بیکار شده‌اند.

حجت‌الاسلام محمد خرسند افزود: امسال که به‌ نام سال حمایت از تولید ملی، کار و سرمایه ایرانی از سوی مقام معظم رهبری نامگذاری شده است همگی باید تلاش کنیم تا این دغدغه مقام عظمای ولایت محقق شود.

وی از مسئولان ذی‌ربط به ویژه مسؤلان بانک تجارت خواست هر چه سریع‌تر با تعامل نسبت به برطرف‌کردن این معضل اجتماعی در کازرون قدم بردارند تا موجب گشایش کار این تعداد افراد بیکار و خوشحالی خانواده‌های‌ آنان در سال تولید ملی شوند.

امام جمعه کازرون تصریح کرد: اگر بعد از کار کارشناسی که زمان آن تا پایان ماه مبارک رمضان از سوی بانک تجارت مشخص شده است، کارشکنی صورت گیرد این مسئله را طی نامه‌ای به مقام معظم رهبری نوشته و نیز در خطبه‌های نماز جمعه اعلام خواهم کرد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز در این دیدار دستور اختصاص یک میلیارد تومان برای تجهیز و برطرف‌کردن مشکلات شهرک‌های صنعتی کازرون و همچنین احداث ساختمان آتش‌نشانی به همراه خرید یک خودرو آتش‌نشانی را صادر کرد.

به گزارش فارس، مدیرعامل شهرک‌های صنعتی فارس در حاشیه این جلسه در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کازرون گفت: در دو سال گذشته بالغ بر 4 میلیارد تومان برای شهرک‌های صنعتی کازرون، چنار شاهیجان و بالاده هزینه شده و امسال نیز بالغ بر 380 میلیون تومان اعتبار به این سه شهرک تخصیص یافته است.

علی همت به برخی نظرات اخیر مبنی بر آسیب‌رسانی شهرک‌های صنعتی کازرون به میراث فرهنگی و آب شرب این شهرستان اشاره کرد و افزود: بر اساس نظر کارشناسی، شهرک‌های صنعتی کازرون به میراث فرهنگی و نیز آب شرب این شهرستان آسیبی نمی‌رساند و این شایعات و نظرات غیرکارشناسانه بوده و هیچ‌گونه خللی در تداوم روند ساخت و ساز این شهرک‌ها به وجود نمی‌آید.

انتهای پیام/ز20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول