اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه نهاوند:

پاسداران تربیت‌شدگان مکتب ولایت هستند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه نهاوند گفت: پاسداران فرزندان انقلاب و تربیت‌شدگان مدرسه امام و مقام معظم رهبری هستند.

پاسداران تربیت‌شدگان مکتب ولایت هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نهاوند، مرتضی خراسانی صبح امروز در جمع خانواده‌های شهدا، ایثارگران و پاسداران شهرستان نهاوند اظهار کرد: آنچه توانست ایران اسلامی را در هشت سال دفاع مقدس پیروز و سربلند نگه ‌دارد وجود رهبری پیامبرگونه حضرت امام در رأس بوده که موجب شد مردم به ویژه جوانان نیرومند و عزت‌آفرین با بهره‌گیری از چشمه جوشان ولایت بتوانند به جنگ به عنوان دانشگاهی انسان‌ساز نگاه کرده و از لحظه لحظه آن به معنویت خود بیفزایند.

وی افزود: ایثار و تحمل مشکلات در راه رضای خدا توسط خانواده شاهد، ایثارگران و به ویژه همسران پاسداران و بسیجیان مهم‌ترین عامل پیروزی رزمندگان بود.

فرمانده سپاه نهاوند با اشاره به شرایط حساس و روحانی موجود در جنگ تصریح کرد: هر فردی خود را مسئول می‌دانست تا گوشه‌ای از نبرد جانانه را تحویل گرفته و آن را به نحو مطلوب به انجام برساند.

وی ادامه داد: در آن شرایط سن و سال مطرح نبود و هر کسی سعی داشت تا جایی که می‌تواند در انجام مأموریت‌های محوله نهایت دقت و تلاش صادقانه را داشته باشد.

خراسانی به مسئولیت سنگین خانواده‌های شهدا، ایثارگران، پاسداران و بسیجیان در موقعیت کنونی اشاره کرد و بیان داشت: امروز همه قدرت پوشالی غرب خود را در مقابل ایران اسلامی تجهیز کرده است و غافل از این هستند که اراده خداوندی بر این قرار دارد تا زمین از وجود ناپاکان پاک شود.

وی خاطرنشان کرد: آینده جهان در دستان مؤمنان خواهد بود بنابراین خانواده‌های ایثارگران و پاسداران وظیفه‌ای خطیر و حساس دارند.

فرمانده سپاه نهاوند بهره‌گیری از فرمایشات مقام معظم رهبری را ضروری خواند و گفت: تبیین نقش این فرمایشات برای نسل جوان ضروری است زیرا باید هر کلمه از فرمایشات معظم‌له تفسیر شود و از آن می‌توان کتاب‌ها نوشت.

وی اضافه کرد: مقام معظم رهبری به خوبی همه نقشه‌های دشمنان را قبل از اینکه به مرحله اجرا برسند با سخنرانی عالمانه خنثی می‌کنند که همه اینها نشان از حقانیت ایران اسلامی دارد.

خراسانی در پایان سخنانش بازگو کردن خدمات نظام اسلامی و انقلاب را برای مردم ضروری خواند و خاطرنشان کرد: رسانه‌های معاند و عصبانی همواره سعی دارند تا جوانان را از آرمان‌های والا و ارزشمند ایران اسلامی که با خون پاک هزاران شهید اینک به بار نشسته دور سازند بنابراین بصیرت‌افزایی و آگاهی‌بخشی جامعه به ویژه جوانان از مهم‌ترین وظایف خانواده‌های ایثارگران، شاهد و پاسداران است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول