اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه امام رضا:

پاسداران امروز باید قوی‌تر از پاسداران دهه اول انقلاب باشند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه امام رضا (ع) گفت: پاسداران امروز باید قوی‌تر از پاسداران دهه اول انقلاب باشند.

پاسداران امروز باید قوی‌تر از پاسداران دهه اول انقلاب باشند

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سردار غلامرضا احمدی ظهر امروز در همایش آیه‎های ایثار و عفاف که به مناسبت گرامیداشت روز بسیج خواهران در مجتمع فرهنگی ورزشی غدیر مشهد برگزار شد با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در دوم شعبان ماه سال گذشته در دیدار با پاسداران تصریح کرد: رهبری فرمودند که بصیرت، ایثار، فداکاری، ولایت‌مداری و انجام به موقع کارها از جمله ویژگی‏های پاسداران دهه اول انقلاب اسلامی بوده است و در ادامه بیان کردند که توقعشان از پاسدارانی که جدیداً به سپاه وارد می‌شوند این است که یک سر و گردن از پاسداران دهه اول انقلاب بالاتر باشند.

وی افزود: مقام معظم رهبری در بیاناتشان در خصوص علت این توقعشان تاکید کرده‎اند که جنگی که امروز دامن‌گیر ملت ماست ظریف‎تر، عظیم‎تر، دقیق‌تر و خطرناک‌تر از جنگ تحمیلی است، به همین دلیل سپاهیان امروز باید جلوتر از پاسداران دهه اول انقلاب باشند.

وی ادامه داد: نسخه شفابخش بسیج و سپاه در بیانات مقام معظم رهبری وجود دارد و آن هم این بخش از فرمایشات ایشان است که می‌گویند پاسداران برای موفقیت به دو چیز نیاز دارند، ابتدا نیاز به توجه به درون سپاه و دوم نیاز به توجه به بیرون از مجموعه سپاه و بسیج.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) خاطرنشان کرد: کادر درون سپاه نیاز به تکامل و رشد درونی دارد که ما اسمش را ترویج شاخص‌های شایستگی پاسداری گذاشته‌ایم ضمن اینکه بسیج و سپاه باید خود را برای تاثیرگذاری در بخش بیرونی یعنی جامعه آماده کند.

وی افزود: اگر خود بسیج و سپاه شاخص‌های معرفتی را در خودش به وجود نیاورد چطور می‌تواند پاسدار امانتی به بزرگی انقلاب اسلامی باشد.

وی ادامه داد: در جنگ امروز در یک طرف تمام دنیا نشسته‌اند و در طرف مقابل سعید جلیلی نماینده جانباز ملت ایران قرار دارد.

احمدی با اشاره به فشارهای بین‎المللی به ایران تصریح کرد: امروز دنیا جنگش را با ما علنی کرده است و به فرموده مقام معظم رهبری جنگی عظیم‌تر، دقیق‌تر، ظریف‌تر و خطرناک‌تر از جنگ هشت ساله که برایش 200 هزار شهید دادیم راه افتاده است.

وی افزود: نمونه‌ای از این جنگ تمام عیار را در فتنه سال 88 دیدیم که با وجود اینکه تمام دنیا سرمایه‌گذاری 15 ساله برای راه انداختن آن کرده بود، باید بخشی از سرسپردگان و تربیت شدگان کشورهای خارجی و بخشی از وابستگان و فرسودگان اول انقلاب را هم به آنها اضافه کنیم.

وی ادامه داد: پس از 22 خرداد سال 88 شاهد سکوت و یا موضع‌گیری دیرهنگام برخی خواص و حتی نامه‌های سرگشاده و مدیریت و هدایت برخی خواص در صدور اطلاعیه‌های 22 گانه و پشت سر هم برخی سیاسیون اول انقلاب و در ادامه سکوت برخی بزرگان در برخی بلاد برای عدم حمایت از رهبری بودیم که در همین فضا مقام معظم رهبری فرمودند پس از خرداد سال 88 بسیج علمدار بصیرت بوده است.

فرمانده سپاه امام رضا (ع) با اشاره به بخشی از بیانات مقام معظم رهبری در رواق امام خمینی حرم مطهر امام رضا (ع) در اولین روز سال جاری تصریح کرد: به گفته رهبری انقلاب، تمام مقصود و مقصد جبهه استکبار از تقابل با ایران دسترسی به یک انرژی مطمئن است، تمام کشورها تا 40 سال دیگر هیچ انرژی فسیلی نخواهند داشت و تنها کشوری که تا 80 سال دیگر نفت و گاز دارد ایران است.

وی افزود: اگر پاسداران و بسیجیان برای تهاجم دشمن تدارک نبینند، در مقابل تهدیدات استکبار دچار مشکل می‌شویم.

احمدی تاکید کرد: امروز این ضرورت را احساس کرده‎ایم که بسیجی باید به جای آرپی‌جی و تیربار آموزش جنگ نرم ببیند که شامل حفظ پیوستگی به دل‌های انقلابی و به رهبر انقلاب است. 

انتهای پیام/آ10/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول