اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرمانده انتظامی کهگیلویه و بویراحمد:

رسانه‌ها پاسدار ارزش‌های اجتماعی باشند

خبرگزاری فارس: معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: رسانه‌های متعهد باید در جبهه جنگ نرم پاسدار ارزش‌ها و هنجارهای اجتماعی باشند.

رسانه‌ها پاسدار ارزش‌های اجتماعی باشند

فرامرز خلیلی‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: امروزه به قول عده‌ای رسانه‌های ارتباط جمعی جهان را به دهکده جهانی تبدیل کرده‌اند و به همین دلیل برای اطلاع‌رسانی مرز و حد جغرافیایی وجود ندارد.

معاون اجتماعی فرمانده انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد ادامه داد: در این دهکده جهانی همه کسانی که ادعای مالکیت کل این دهکده را دارند به دنبال این هستند که اجازه ندهند سنت‌ها و ارزش‌های جوامع و ملل پویایی داشته و زنده بماند.

خلیلی‌نیا افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی و رویه‌ای که مسئولان نظام و به خصوص معمار کبیر آن و اینک مقام معظم رهبری در پیش گرفتند، دشمنی استکبار با این انقلاب آغاز شد و همه چیز این کشور و مردم را مورد آماج هجمه و حمله خود قرار دادند.

این فرمانده ارشد انتظامی در استان کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: جنگ امروز آن‌ها با ما در عرصه فرهنگی بوده و در 20 سال گذشته با همه توان و قدرت خود در جبهه جنگ نرم به مقابله با ما برخاسته‌اند.

خلیلی‌نیا به رهنمودهای رهبری در این زمینه اشاره کرد و گفت: آن‌ها قدم به قدم ابتدا از شبیخون فرهنگی شروع به مقابله با فرهنگ ناب اسلامی کردند و امروزه در نهایت دشمنی خود و به صورت آشکارا تهاجم فرهنگی را در دستور کار قرار داده‌اند.

وی امنیت فرهنگی را بهترین راهکار مقابله با این تهاجم دشمن دانست و گفت: رسانه‌ها در این عرصه وظیفه‌ای دشوارتر از بقیه داشته و باید با بصیرت و روشنگری که در ذات قلم نهفته است این فتنه دشمن را نیز کور کنند.

این مسئول فرهنگی در کهگیلویه و بویراحمد با ذکر این مطلب که هیچ تریبونی نمی‌تواند به ظرافت و شیوایی عرصه رسانه و مطبوعات آسیب‌های اجتماعی را بیان کند، خاطرنشان کرد: رسانه‌ها چشم و گوش مردم هستند و می‌توانند نارسایی‌ها و نقایص را در عرصه امنیت اجتماعی به خوبی بیان کنند تا اگر مسئولان در انجام وظایف خود کاستی داشته باشند درصدد رفع آن‌ها برآیند.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول