اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار زنجان:

شورا حق تعیین قیمت بر آژانس‌های مسافربری شهری را ندارد

خبرگزاری فارس: استاندار زنجان گفت: شورای شهر حق تعیین قیمت برای آژانس‌های مسافربری داخل شهری را ندارد.

شورا حق تعیین قیمت بر آژانس‌های مسافربری شهری را ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمد رئوفی‌نژاد ظهر امروز در جلسه کارگروه امور اقتصادی استان زنجان با تاکید بر کنترل وضعیت آژانس‌های مسافربری درون شهری اضافه کرد: چندین‌بار و در جلسات متعدد تاکید شده است، که هیچ مرجع و هیچ کارگروهی حق تعیین قیمت و افزایش آن را ندارد، مگر اینکه این موضوع در ستاد تنظیم بازار استان مورد تایید قرار گیرد.

وی همچنین تعیین قیمت برای مسافربری آژانس‌های مسافربری درون شهری توسط شورای شهر را رد کرد و گفت: شورای شهر حق تعیین قیمت آژانس‌ها را ندارد.

استاندار زنجان در ادامه با تاکید بر نظارت و کنترل نیروی انتظامی بر گندم خروجی از مبادی خروجی استان اظهار کرد: با اطلاعات به دست آمده برخی از افراد با خرید گندم بالاتر از قیمت مصوب شده آن اقدام به خروج گندم از استان می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه با اطلاعات به دست آمده خروج گندم از استان از جاده اصلی صورت می‌گیرد، اضافه کرد: نیروی انتظامی باید به کنترل گندم از این خروجی‌ها اقدام کرده و اجازه خروج به هیچ محموله‌ گندمی را ندهد.

رئوفی‌نژاد خاطرنشان کرد: از این پس خارج کردن گندم از استان زنجان با هر ماشینی ممنوع بوده و هیچ ماشینی حق خارج کردن گندم از استان زنجان را ندارد.

وی همچنین با اشاره به توقیف گندم‌های قاچاق از استان افزود: در صورتی که گندمی در زمان حمل توقیف شد، باید تحویل سیلوهای گندمی که در استان دارد، شود.

استاندار زنجان در ادامه با اشاره به بحث نظارت بر مرغ تولیدی در استان از نظر عرضه و بسته‌بندی و قطعه‌بندی آن اظهار کرد: با اطلاعات به دست آمده مشاهده می‌شود، که برخی از افراد سودجو با قطعه‌بندی گوشت مرغ اقدام به عرضه آن با قیمتی بالاتر می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: باید نظارت کافی در زمینه نحوه قطعه‌بندی گوشت مرغ و اینکه این گوشت‌ها با چه قیمتی عرضه می‌شوند، وجود داشته باشد.

رئوفی‌نژاد در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر انتخاب مشاور مناسب برای عرضه مواد مختلف افزود: سال گذشته که مباشر به منظور عرضه میوه شب عید در استان زنجان انتخاب شد، مناسب نبود و در حال حاضر نیز باید دقت لازم در این زمینه وجود داشته باشد.

وی خاطرنشان کرد: مباشران به دنبال سود خود هستند، مگر اینکه خلاف این موضوع ثابت شود.

استاندار زنجان تصریح کرد: هیچ مباشری برای خرید هر نوع کالایی مورد تایید نیست، مگر اینکه معاون برنامه‌ریزی و معاون سیاسی او را تایید کند.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در صورتیکه مباشری مورد تائید مراجع مورد نظر نبود، انتخاب نشده و اقدامات زیر نظر تعاون روستایی انجام شود.

رئوفی‌نژاد همچنین با تاکید بر ساماندهی جمعه بازارهای استان افزود: چندین‌بار در این زمینه تاکید شده و دستورات لازم داده شده ولی اقدامی در این زمینه صورت نگرفته است.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول