اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با دستور فرماندار بجنورد

افزایش کرایه آژانس‌ها متوقف شد

خبرگزاری فارس: افزایش قیمت‌ها در بجنورد که این بار می‌رفت تا به آژانس‌های تلفنی نیز برسد با دستور فرماندار امروز متوقف شد.

افزایش کرایه آژانس‌ها متوقف شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد در ادامه افزایش قیمت اجاره بها، مرغ و ده‌ها قلم کالای دیگر که قرار بوده تا کرایه آژانس‌های تلفنی نیز بر اساس مصوبه اتحادیه تاکسی‌رانی در این شهر افزایش یابد که با مقاومت فرماندار و مسئولان بازرگانی مواجه و متوقف شد.

بر اساس نرخ جدید مصوب شده از سوی اتحادیه تاکسی تلفنی، ورودی آژانس‌ها بجنورد قرار بود تا به ازی هر سرویس از پنج هزار و 800 ریال به 6500 ریال افزایش یابد. همچنین هزار متر اول که در گذشته رایگان بوده بر اساس مصوبه جدید تاکسیرانی به 500ریال افزایش یافته بود.

به گزارش فارس همچنین هر 100 متر بعدی مازاد بر اساس این نرخ نامه که در اختیار آژانس‌های تلفنی گذاشته شده بود 150 ریال تعیین شد.

رئیس اتحادیه صنف آژانس‌های تلفنی مؤسسات اتومبیل کرایه بجنورد ضمن تایید خبر توقف قیمت‌های جدید گفت: فرماندار هرگونه افزایش قیمت را تا زمان اجرای مرحله دوم قانون هدفمندکردن یارانه‌ها ممنوع کرده است.

محمد قربانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد اظهار کرد: بر همین اساس تا زمان تصویب این نرخ‌های جدید کرایه از سوی فرمانداری آژانس‌های تلفنی باید با همان کرایه سابق به کار خود ادامه دهند.

وی در عین حال خواستار اجرای مصوبه 30 اردیبهشت امسال افزایش کرایه آژانس‌های تلفنی از سوی فرمانداری مانند مصوبات شورای ترافیک شد.

رئیس اتحادیه صنف آژانس‌های تلفنی مؤسسات اتومبیل کرایه بجنورد یادآور گفت: بسیاری از هزینه‌ها مثل لوازم یدکی و لاستیک و بیمه آژانس‌ها افزایش یافته ولی از یک سال قبل این افزایش در نرخ آژانس‌های بجنورد دیده نشده است.

تماس‌های خبرنگار فارس برای کسب دلایل توقف قیمت‌های جدید تاکسی تلفنی‌های بجنورد از سوی فرمانداری بی‌نتیجه ماند.

1500دستگاه آژانس تلفنی به شهر 200 هزار نفری بجنورد خدمات‌رسانی می‌کنند.

انتهای پیام/س20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول