اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به دلیل تخلف و اجحاف در حق مردم

5 آژانس تلفنی متخلف در چرام تعطیل شد

خبرگزاری فارس: رئیس مجمع امور صنفی چرام گفت: به دلیل تخلف و اجحاف در حق مردم، تعداد پنج آژانس تلفنی متخلف در چرام تعطیل شد.

5 آژانس تلفنی متخلف در چرام تعطیل شد

به گزارش خبرگزاری فارس از چرام، خسرو ارشاد عصر امروز در جلسه کمیسیون تنظیم بازار این شهرستان اظهار داشت: تشدید برخوردها با متخلفان در بازار یکی از اقدامات این روزها برای حفظ آرامش و جلوگیری از افزایش بی‌ضابطه قیمت‌هاست.

وی افزود: نظارت و بازرسی که این روزها مورد نقد برخی از دستگاه‌ها و شاید مردم قرار گرفته آخرین حلقه تنظیم بازار است.

این مسئول عنوان کرد: در این راستا اتحادیه‌های صنفی باید تلاش مضاعفی را جهت تعیین و اعلام نرخ‌های مصوب به‌ کار گرفته و حتی در مورد صنوفی که نوسان قیمتی زیادی دارند اطلاع‌رسانی کافی را در مجموعه زیر پوشش به انجام رسانند و این حق مسلم را از آنها دریغ نکنند که متعاقبا از سوء‌ استفاده‌های احتمالی و اجحاف در حق مصرف‌کنندگان نیز جلوگیری خواهد شد.

ارشاد به عملکرد امور صنفی شهرستان چرام در خصوص برخورد با تخلفات صورت گرفته در شهرستان اشاره کرد و بیان داشت: در چهار ماه اخیر سه واحد از مغازه‌های این شهرستان به علت گران‌فروشی با نصب پارچه توسط امور صنفی شهرستان چرام پلمب شدند.

وی اضافه کرد: تعداد هفت واحد نیز از مغازه‌های شهرستان به دلیل نداشتن پروانه کسب پلمب شدند.

این مسئول تعداد واحدهای بازرسی شده در کل شهرستان را در سال 91، 840 مورد اعلام کرد و بیان داشت: تعداد معرفی متخلفین به تعزیرات 64 مورد بوده است.

ارشاد تصریح کرد: تعداد پنج واحد از آژانس‌های تلفنی در سطح شهرستان تعطیل و تلفن آنها با هماهنگی دادگستری شهرستان چرام از طریق مخابرات قطع شده است.

رئیس امور صنفی شهرستان چرام با اشاره به سامان‌دهی 10 مورد آژانس در این شهرستان بیان داشت: سامان‌دهی تعداد 320 وانت‌بار شهرستان چرام از جمله عملکرد امور صنفی شهرستان بوده است.

این مسئول اذعان کرد: توقیف 10 خودرو به علت نداشتن صلاحیت فردی از برخوردهای مجمع امور صنفی در سطح شهرستان چرام بوده است.

ارشاد خاطرنشان کرد: همواره از مردم شهرستان چرام تقاضا داریم در راستای پاکسازی بازار از تخلفات بازاری همکاری و تعامل را با مسئولین داشته باشند.

انتهای پیام/آ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول