اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

پوشش ظاهری برخی رانندگان آژانس نامناسب است

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه با نامناسب دانستن وضعیت پوشش بعضی از رانندگان آژانس و تاکسی در سطح شهر گفت: نباید وضعیت به سمتی پیش رود که مردم از تاکسی‌ها و آژانس‌ها نامطمئن شوند.

پوشش ظاهری برخی رانندگان آژانس نامناسب است

به گزارش خبرگزاری فارس از کهگیلویه، سید ناصر رضایی صبح امروز در حاشیه جلسه شورای ترافیک و حمل و نقل شهرستان کهگیلویه اظهار داشت: امروزه مشکلات ترافیکی نمود فراوانی پیدا کرده و باعث نارضایتی مردم و بروز برخی ناهنجاری‌ها و قانون‌شکنی‌ها از طرف شهروندان شده است.

فرماندار شهرستان کهگیلویه ابراز داشت: واضح و مبرهن است که مشکلات حمل و نقل شهر یک معلول چند علتی است و یکی از عوامل آن عدم رعایت و بی‌توجهی شهروندان نسبت به قوانین ترافیک است.

رضایی خاطرنشان کرد: از آنجایی که بحث ترافیک و حمل و نقل بر زندگی روزمره تاثیر مستقیم و فراوانی دارند می‌طلبد که دستگاه‌های مرتبط با این مسئله تعامل بیشتری با هم داشته باشند.

وی تصریح کرد: در زمینه فرهنگ‌سازی ترافیک و تبیین آن برای شهروندان در استان کهگیلویه و بویراحمد کم‌کاری شده که این امر خود سبب شده خیلی از معضلات ترافیکی در استان ما نسبت به سایر استان‌ها بروز و نمود بیشتری داشته باشد.

این مسئول اجرایی شهرستان کهگیلویه با بیان اینکه نیروی انسانی دانا زیربنای توسعه است، اضافه کرد: برای تولید نیروی انسانی دانا باید برای آموزش جایگاه ویژه قائل شد و بیشترین هزینه‌ها در جهت آموزش و فرهنگ‌سازی صرف شود.

وی عنوان داشت: یکی از ارگان‌هایی که می‌تواند نقش مهمی در این زمینه ایفا نماید، وزارت آموزش و پرورش است چرا که آموزش و پرورش به لحاظ نقش مهم آموزشی و تربیتی خود در قبال آینده‌سازان این مرز و بوم، دارای سهم عظیمی در تحولات فرهنگی و اجتماعی می‌باشد.

فرماندار کهگیلویه در بخش دیگری از سخنان خود، تاکسی‌ها را بسته‌های فرهنگی متحرک دانست و متذکر شد: باید سعی شود قبل از اینکه دیگران روی رانندگان تاکسی اثرگذاری نامطلوب داشته باشند با آموزش‌های مناسب و به موقع این بسته‌های فرهنگی اثرگذار را به جهت‌های مناسب سوق داده و آنها را متوجه اهمیت کار کنیم.

رضایی با نامناسب دانستن وضعیت پوشش بعضی از رانندگان آژانس و تاکسی در سطح شهر اضافه کرد: نباید وضعیت به سمتی پیش رود که مردم از تاکسی‌ها و آژانس‌ها نامطمئن شوند.

وی ابراز امیدواری کرد که با آموزش و فرهنگ‌سازی مستمر و با برنامه دیگر شاهد چنین هنجارشکنی‌هایی در سطح شهر دهدشت نباشیم.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول