اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان خبر داد

ارائه آموزش‌های مهارتی ویژه روستائیان در کوهبنان

خبرگزاری فارس: سرپرست مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای کوهبنان گفت: آموزش‌های یک‌روزه فنی و حرفه‌ای و مهارتی برای نخستین‌بار در این شهرستان برگزار می‌شود.

ارائه آموزش‌های مهارتی ویژه روستائیان در کوهبنان

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان کرمان، احمد باقری اظهار داشت: برای نخستین‌بار آموزش تهیه روغن سرد و گرم گیاهان دارویی، نحوه مبارزه با کرم خراط و آشنایی با سمپاش‌ها و نحوه سمپاشی در شعب روستایی مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای شهرستان کوهبنان انجام می‌شود.

وی این مرکز را پیشگام در آموزش‌های مهارتی روستائیان دانست و با اشاره به ظرفیت‌های فراوان این شهرستان در همه ابعاد گفت: با بررسی و نیازسنجی‌های لازم روستاهای هدف انتخاب و آموزش‌های لازم به افراد متقاضی ارائه می‌شود.

باقری افزود: اکنون بر اساس سیاست 14 سند راهبردی مهارت و فناوری سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای کشور در راستای اشاعه آموزش‌های فنی و حرفه‌ای در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته در حال تدوین استانداردهای آموزشی کارگاه‌های یک روزه همراه با طراحی اسلایدهای آموزشی لازم هستیم تا بتوانیم آموزش‌های مورد نیاز این مناطق را ابتدا در سطح شهرستان و سپس به صورت سراسری در سطح استان کرمان و کشور اجرا کنیم.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول