اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار گیلان خبر داد

ایجاد مرکز بازپروری معتادان پر خطر در گیلان

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی امنیتی استاندار گیلان از ایجاد مرکز نگهداری و بازپروری معتادان پر خطر در این استان خبر داد.

ایجاد مرکز بازپروری معتادان پر خطر در گیلان

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، غلامعلی رضوانی بعد از ظهر امروز در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان با اشاره به وجود 50 هزار معتاد در استان اظهار کرد: نقشه راه جامع مقابله با اعتیاد باید طبق نقشه راه کشور در گیلان تدوین شود.

وی از ایجاد مرکز نگهداری و بازپروری معتادان پر خطر در این استان خبر داد و افزود: بیشترین استفاده از ظرفیت‌های موجود برای جمع‌آوری معتادان پر خطر در استان باید انجام شود.

رضوانی به تجهیزات گمرک انزلی و آستارا اشاره کرد و گفت: تکمیل تجهیزات گمرک آستارا و انزلی در برنامه قرار دارد اما اولویت برای آن مشخص نشده است.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی گیلان نیز در جلسه مذکور با اشاره به زیر پوشش قرار گرفتن 40 درصد جمعیت کشور تا سال 93 در امر اعتیاد، بیان کرد: سال گذشته 120 میلیون تومان یارانه برای ترک معتادان در استان هزینه شده است.

سعید سادات منصوری ارزیابی از دستگاه‌های مختلف را در دستور کار شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر گیلان دانست و تصریح کرد: نقاط ضعف و قوت صدا و سیمای مرکز گیلان، سازمان بهزیستی و دانشگاه گیلان ارزیابی می‌شود.

وی حضور روانشناسان در بازارهای محلی را از جمله فعالیت‌های بهزیستی گیلان عنوان کرد و افزود: دستگاه‌های عضو شوراهای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان در انجام مسابقات ورزشی همکاری می‌کنند.

سادات منصوری شیشه را از مواد مخدر جدید نامید و بیان کرد: آموزش روانشناسان برای درمان معتادان شیشه انجام شده است.

معاون پیشگیری سازمان بهزیستی گیلان انجام دوره‌های آموزشی برای ترک اعتیاد معتادان در کمپ‌ها را از دیگر فعالیت‌های این سازمان برشمرد.

انتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول