اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه ملایر:

35 انجمن معتادان گمنام در ملایر فعالیت می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر از فعالیت 35 انجمن معتادان گمنام در شهرستان ملایر خبر داد.

35 انجمن معتادان گمنام در ملایر فعالیت می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از ملایر، مراد اسماعیلی ظهر امروز در ستاد فرعی مبارزه با مواد مخدر در ملایر اظهار داشت: مواد مخدر نظام تمام خانواده‌ها و لایه‌های اجتماعی را مورد هجوم قرار داده و برای اثبات این امر ده‌ها دلیل وجود دارد.

وی به تولید روزافزون مواد مخدر صنعتی اشاره کرد و گفت: این آمار در کشور هر روز رو به افزایش است و تنها مختص به یک شهر و منطقه خاصی نیست.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر قاچاقچیان مواد مخدر را دشمنان ملت دانست و تصریح کرد: مواد مخدر ام‌الفساد جامعه است چرا که از نظر آماری اکثر قتل‌ها، طلاق‌ها و سرقت‌ها ناشی از استفاده مواد مخدر است و با سوداگران آن باید مثل دشمن رفتار شود و نباید اجازه دهیم آنها به قیمت نابودی زندگی مردم، به راحتی زندگی کنند.

وی از راه‌اندازی کمپ ترک اعتیاد بانوان در بخش زند ملایر خبر داد و گفت: این کمپ در فاصله 30 کیلومتری از شهر ملایر واقع شده و افزون بر 400 میلیون تومان برای هزینه ساخت آن در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی با بیان اینکه کمپ ترک اعتیاد بانوان شهرستان ملایر با مدیریت هفت نفر و به صورت هیئت مدیره‌ای اداره خواهد شد، عنوان داشت: در این راستا به علت اینکه خدمات خیریه است هزینه‌ای برای درمان از بیماران گرفته نخواهد شد.

وی در ادامه از تربیت 40 مربی برای آموزش سوء مصرف مواد مخدر در ملایر خبر داد و افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اجرای برنامه‌های مختلف فرهنگی و برنامه‌ریزی در راستای شناسایی افراد معتاد احتمالی در ادارات از دیگر اقدامات ما در راستای مبارزه با مواد مخدر بوده است.

فرمانده سپاه ملایر در ادامه ابراز داشت: برای شناسایی بیشتر قاچاقچیان و مبارزه همه‌جانبه با مواد مخدر برای نخستین بار جلسه‌ای با قاچاقچیان مواد مخدر در شهرستان برگزار کرده‌ایم و در این راستا نقطه‌نظرات خود را بیان و پاسخ این افراد را دریافت کرده‌ایم و کسانی که در توزیع مواد مخدر هستند بیشترین دغدغه خود را از مواد مخدر اشتغال به این کار عنوان کرده‌اند.

وی در پایان گفت: در حال حاضر 35 انجمن معتادان گمنام در ملایر فعالیت می‌کنند که 3 هزار و 500 نفر را زیر پوشش دارند و نیاز است با برنامه‌ریزی مسئولان و نگاه مثبت این انجمن‌ها، به شیوه درستی مدیریت شوند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول