اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بهزیستی دشتستان خبر داد

ایجاد اشتغال پایدار برای 80 معتاد بهبود یافته در دشتستان

خبرگزاری فارس: رئیس بهزیستی دشتستان از ایجاد اشتغال پایدار برای 80 معتاد بهبود یافته در دشتستان با پرداخت تسهیلات بانکی خبر داد.

ایجاد اشتغال پایدار برای 80 معتاد بهبود یافته در دشتستان

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان علیرضا هوشیار ظهر امروز در نشست با مددجویان زیر پوشش بهزیستی دشتستان اظهار داشت: افزایش سطح کیفی خدمات این نهاد مهم‌ترین اولویت در سال جاری است.

وی افزود: تنوع خدمات بهزیستی بسیار زیاد است و این امر رضایت خاطر افراد و خانوارهای تحت پوشش را فراهم کرده که امیدوار هستیم همواره این روند تداوم داشته باشد.

رئیس بهزیستی دشتستان خاطر نشان کرد: ایجاد اشتغال پایدار برای مددجویان و توانمندسازی این قشر از مهم‌ترین راهکارها برای خودکفا کردن این عزیزان است و تلاش زیادی برای انجام این مهم در سطح استان و شهرستان انجام شده است.

هوشیار با تاکید بر لزوم برگزاری دوره‌های آموزشی و مشاوره‌ای تصریح کرد: آموزش‌های مشاوره‌ای در زمینه‌های مختلف پیشگیری، درمان و بازتوانی و برنامه‌های فرهنگی، مذهبی و مهارت‌آموزی از مهم‌ترین برنامه‌های بهزیستی در سال جاری است.

وی از آموزش فنی بیش از 110 نفر از مددجویان دشتستان خبر داد و اذعان داشت: دوره‌های پرورش قارچ، خیاطی، گلدوزی و خدمات فنی از جمله دوره‌هایی است که مددجویان دشتستانی طی کرده‌اند.

رئیس بهزیستی دشتستان با بیان اینکه 208 دانشجو در دشتستان تحت پوشش این نهاد هستند گفت: تمام شهریه‌ها و هزینه‌های این عزیزان که بیش از 170 میلیون تومان بوده طی سال گذشته پرداخت شده است.

هوشیار از ایجاد اشتغال پایدار برای 80 معتاد بهبود یافته در دشتستان خبر داد و بیان کرد: معتادین بهبود یافته از حمایت ایجاد فرصت‌های شغلی بهره‌مند می‌شوند که در حال حاضر پرونده 80 نفر از واجدان شرایط برای دریافت تسهیلات انجام شده و امیدوار هستیم با اشتغال پایدار این عزیزان شاهد توانمندی آنها باشیم.

وی افزود: از خانواده‌ها انتظار داریم همکاری لازم را داشته باشند تا شاهد جامعه‌ای سالم و عاری از آسیب‌های اجتماعی باشیم.

انتهای پیام/صا20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول