اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرم‌دره:

شاهد کاهش سنی افراد معتاد هستیم

خبرگزاری فارس: فرماندار خرم‌دره گفت: اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر یک مسئله اجتماعی، تبعات سیاسی و امنیتی را هم به دنبال دارد به گونه‌ای که هر روز شاهد کاهش سنی افراد معتاد هستیم.

شاهد کاهش سنی افراد معتاد هستیم

به گزارش خبرگزاری فارس از خرم‌دره، رحیم نوری‌پور بعد از ظهر امروز در جمع روحانیون این شهرستان با اشاره به موقعیت جغرافیایی شهرستان خرمدره و قرار گرفتن در مسیر جاده ترانزیت و اتوبان اظهار داشت: قاچاق و توزیع مواد مخدر، قشر جوان و مولد جامعه را مورد هدف قرار داده است.

وی با تاکید بر لزوم مبارزه جدی با توزیع و مصرف مواد مخدر گفت: باید انجام کارهای فرهنگی و آگاهی بخشیدن به خانواده‌ها از تریبون مساجد و مجالس عمومی با استفاده از نظرهای ارشادی روحانیون به ویژه در ماه رمضان مورد توجه ویژه باشد.

فرماندار شهرستان خرم‌دره با اشاره به فعالیت‌‌های انجام شده در زمینه ایجاد اشتغال و کاهش میزان بیکاری در این شهرستان، حمایت از طرحهای اشتغالزایی و مشاغل خانگی و ارائه تسهیلات بانکی به متقاضیان بخش کشاورزی را در راستای مبارزه با مصرف مواد مخدر و پیشگیری از اعتیاد جوانان برشمرد.

وی ابراز امیدواری کرد که با جذب سرمایه‌گذاران عمده در بخش صنعت و راه اندازی شرکت پتروشیمی، زمینه اشتغال برای جوانان شهرستان خرم‌دره فراهم شده و در سه سال آینده درصد بیکاری در این شهرستان به حداقل برسد.

نوری‌پور افزود: امروز دشمن به وسیله جنگ نرم به عنوان ابزاری مهم برای رسیدن به توطئه‌های شوم خود بهره گرفته و در این زمینه سرمایه‌گذاری‌های مادی و معنوی کلانی را داشته است.

وی تصریح کرد: مقابله با این توطئه‌های شوم مستلزم بهره‌گیری از همه امکانات است و همگان باید دست در دست هم داده و در مسیر دفع توطئه‌ها و نقشه‌های دشمنان گام بردارند.

فرماندار خرم‌دره خواستار برنامه‌ریزی صحیح در شهرستان برای ریشه‌کنی استفاده از مواد مخدر و تلاش آموزش و پرورش و

رسانه‌های جمعی در زمینه آگاه‌سازی والدین، نوجوانان و جوانان در زمینه مواد مخدر شد.

وی با تأکید بر لزوم آگاه‌سازی جوانان از خطرات و مضرات استفاده از مواد مخدر خاطرنشان کرد: موضوع اعتیاد به مواد مخدر علاوه بر یک مسئله اجتماعی، تبعات سیاسی و امنیتی را هم به دنبال دارد به گونه‌ای که هر روز شاهد کاهش سنی افراد معتاد هستیم.

نوری‌پور افزود: در این راستا مسئولان و والدین باید با آگاه‌سازی نوجوانان و جوانان نسبت به مضرات استفاده از مواد مخدر، ایشان را از افتادن در دام این بلای خانمان‌سوز نجات دهند.

انتهای پیام/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول