اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد خبر داد

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح اتصال مترو به هشتگرد

خبرگزاری فارس: مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد گفت: عملیات اجرایی پروژه ملی اتصال خط مترو به این منطقه با جدیت پیگیری شده و این طرح هم اکنون 70 درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.

پیشرفت فیزیکی 70 درصدی طرح اتصال مترو به هشتگرد

علی غلامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ساوجبلاغ اظهار داشت: با توجه به رشد جمعیت استان البرز و مهاجرت‌پذیری که این استان تحمل می‌کند و همچنین افزایش تردد و مسافرت‌های برون و درون شهری در البرز، نیازمند توسعه حمل و نقل شهری هستیم.

وی تصریح کرد: به همین دلیل یکی از مهمترین اقدامات خدماتی که برای منطقه هشتگرد و شهر جدید آن در دست انجام داریم، احداث مترو و اتصال خط قطار شهری کرج به هشتگرد است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه مسئولان ارشد دولت و استان البرز و شهرستان ساوجبلاغ حمایت ویژه‌ای از این طرح دارند،‌ گفت: بودجه و اعتبارات پروژه فوق به صورت ملی تعریف شده و تمام دستگاه‌های مرتبط با جدیت شرایط را برای تکمیل مترو هشتگرد فراهم کرده‌اند.

غلامی گفت: این تلاش‌ها موجب شده که امروز ما شاهد پیشرفت فیزیکی 70 درصدی در اتصال خط مترو کرج به هشتگرد باشیم.

وی ادامه داد: تکمیل این پروژه نیازمند احداث خط ریلی 26 کیلومتری است که بخش مهمی از کارها به ویژه در حوزه احداث تونلی به طول دو کیلومتر انجام شده است.

مدیر عامل شرکت عمران شهر جدید هشتگرد با بیان اینکه در این مسیر شاهد احداث تونلی به طول 2 کیلومتر هستیم، یادآور شد: حفاری این تونل به پایان رسیده و از ابتدای شهریور ریل‌گذاری در این مسیر آغاز می‌شود.

اتمام پروژه ملی مترو کرج به هشتگرد تا پایان سال

غلامی در پاسخ به این پرسش که چه زمانی طرح فوق به پایان می‌رسد؟‌ گفت: ما در تلاش هستیم تا پایان سال جاری، عملیات اجرایی کار به پایان رسیده و مردم از ابتدای سال 92 بتوانند از خدمات آن بهره‌مند شوند.

وی در پایان تاکید کرد: در صورت تداوم حمایت‌ها و انجام کار در مسیر اصولی و صحیح، امیدوار هستیم که این وعده در زمان مقرر عملی شود.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول