اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم:

بودجه مترو سالانه اختصاص پیدا کند/ مترو به پروژه لاک‌پشتی تبدیل نشود

خبرگزاری فارس: سخنگوی شورای اسلامی شهر قم گفت: دولت باید توجه کند، اعتبار لازم برای پروژه مترو به صورت سالانه و مستمر اختصاص پیدا کند در غیر این صورت این پروژه جزو پروژه‌های کند و لاک‌پشتی خواهد بود.

بودجه مترو سالانه اختصاص پیدا کند/ مترو به پروژه لاک‌پشتی تبدیل نشود

حسن بختیاری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم با اشاره به پروژه منوریل اظهار کرد: این پروژه در حال انجام بوده ولی هنوز شورای شهر در زمینه عبور منوریل از مقابل حرم حضرت معصومه(س) معترض است.

وی خاطر نشان کرد: اراده‌ای در شهر وجود دارد که منوریل را به هر ترتیب از مقابل حرم حضرت معصومه(س) عبور دهد البته این اراده در مدیریت پیشین استان بیشتر بود، امیدواریم استاندار جدید نسبت به این موضوع با حساسیت بیشتری توجه کند.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم یادآور شد: حساسیت علما، مراجع تقلید، آستانه مقدسه و شورای شهر را در مقاطع زمانی گذشته نسبت به عبور منوریل از مقابل حرم حضرت معصومه(س) شاهد بودیم.

وی تاکید کرد: لازم است برخلاف مدیریت قبلی استان که به این موضوع توجهی نداشت و دنبال این بود این کار را انجام دهد مدیریت جدید با رویکرد صحیحی نسبت به نقطه نظرات درباره عبور منوریل از مقابل حرم حضرت معصومه(س) توجه کند.

بختیاری با اشاره به نقطه نظر شورا درباره منوریل گفت: شورای شهر اصل منوریل را به عنوان پروژه‌ای که در شهر اجرا شده به همراه معایب و مزایای مختلفی که برای آن شمرده می‌شود پذیرفته است و در مجموع منوریل را قابل قبول می‌داند.

وی خاطر نشان کرد: بدون تردید پروژه منوریل در مقابل حرم حضرت معصومه(س) با موانعی روبه‌رو می‌شود، زیرا حساسیت مردم و مراجع نسبت به این موضوع برانگیخته خواهد شد.

سخنگوی شورای اسلامی شهر قم با بیان اینکه همه اتفاقات می‌تواند به فرصت تبدیل شود گفت: اصل پروژه منوریل همراه معایب و مزایا در قم اجرا می‌شود، بنابراین باید به دنبال این امر باشیم که معایب این پروژه را کاهش داده تا به فرصتی برای شهر تبدیل شود.

وی یادآور شد: عبور منوریل از مقابل حرم یک خط قرمز برای بسیاری از افراد است و اگر بخواهیم پروژه را به صورت صحیح مدیریت کنیم لازم است به این خط قرمز توجه کنیم.

بختیاری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه پیشرفت پروژه مترو عقب‌تر از برنامه‌ زمان‌بندی شده است گفت: 900 میلیارد تومان برای این پروژه برآورده هزینه شده و سالانه به 200 میلیارد تومان پول نیاز دارد که اگر این میزان بودجه سالانه اختصاص پیدا نکند این پروژه جزو پروژه‌های کند و لاک‌پشتی خواهد بود.

وی تاکید کرد: دولت باید توجه کند، اعتبار لازم برای پروژه مترو به صورت سالانه و مستمر اختصاص پیدا کند.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول