اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل قطار شهری مشهد:

بلیت مترو مشهد گران نمی‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل قطار شهری مشهد گفت: قیمت بلیت قطار شهری مشهد تا انتهای سال جاری هیچ‌ گونه تغییری نخواهد داشت و بلیت‌ها با همان قیمت 300 تومان برای یک سفر ارائه می‌شود.

بلیت مترو مشهد گران نمی‌شود

مسعود بیژنی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در مشهد، اظهار کرد: میزان استقبال مردم از قطار شهری مشهد، در ایام تابستان بسیار خوب بوده است و به مرز 90 هزار نفر در روز رسیده و این رقم با توجه به تعطیلی مدارس، بسیار مناسب است.

مدیرعامل قطار شهری مشهد یادآور شد: پیش‌بینی می‌کنیم که با شروع فصل پاییز و بازگشایی مجدد مدارس، این رقم به 100 هزار نفر نیز برسد.

بیژنی ادامه داد: قیمت بلیت قطار شهری مشهد تا انتهای سال جاری هیچ‌ گونه تغییری نخواهد داشت و بلیت‌ها با همان قیمت 300 تومان برای یک سفر ارائه می‌شود.

وی با اشاره به سایر طرح‌های قطار شهری مشهد افزود: در حال پی‌گیری فاز دوم قطار شهری مشهد هستیم و در مجموع اگر روزانه بتوانیم با استفاده از دستگاه‌های مکانیزه حفاری، 20 متر حفاری کنیم، هنر کرده‌ایم.

بیژنی گفت: کسانی که صحبت از حفاری روزانه 70 متر می‌کنند، قطعاً چیزی از TBM و کارکرد آن نمی‌دانند.

مدیرعامل قطار شهری مشهد با اشاره به مطالعات خط 3 قطار شهری نیز یادآور شد: مطالعات مربوط به این طرح در حال اتمام است و تا دو ماه آینده، مناقصه مربوط به آن برگزار می‌شود و در اختیار بخش خصوصی قرار می‌گیرد.

بیژنی اظهار کرد: سکوهای شارژ من‌کارت و فروش بلیت به‌ زودی تنها در قسمت شمالی قطار شهری فعال می‌شود و هدف این طرح نیز خدمت‌رسانی بهتر به شهروندان است. 

مدیرعامل قطار شهری مشهد با بیان اینکه حفاری 70 متر در روز در پروژه خط 2 قطار شهری مشهد امکان‌پذیر نیست، گفت: کسانی که این شایعات را درست کرده‌اند، چیزی از TBM نمی‌دانند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول