اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار اردبیل:

محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های احیا افزایش می‌یابد

خبرگزاری فارس: فرماندار اردبیل گفت:‌ محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های احیا در سطح شهر اردبیل افزایش خواهد یافت.

محدودیت‌های ترافیکی در شب‌های احیا افزایش می‌یابد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، یوسف اکبری ظهر امروز در جلسه هماهنگی ستاد برگزاری مراسم لیالی قدر در اردبیل اظهار داشت: با توجه به استقبال پر‌شور و معنوی مردم اردبیل در احیای شب‌های قدر در خیابان‌ها و مسیر‌های منتهی به مصلای اردبیل محدودیت‌های ترافیکی افزایش یافته و تلاش می‌شود مراسم امسال با همکاری مردم در کمال نظم، انضباط و امنیت برگزار شود.

وی با یادآوری اینکه مراسم احیای شب‌های قدر علاوه بر مصلی در دیگر مساجد و حسینیه‌ها نیز با پوشش کامل انتظامی و حضور روحانیت برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد:‌ آمادگی پلیس و نهادهای امنیتی در مراقبت از منازل و اماکن صنفی در این ایام تشدید می‌شود و علاوه بر آن مشارکت مردمی و مراقبت شهروندان در کاهش جرایم و وقوع سرقت‌های احتمالی اجتناب‌ناپذیر است.

فرماندار اردبیل با تاکید بر اعمال محدودیت ترافیکی در چهار محور هسته مرکزی و متصل به مصلی یادآور شد: از ساعت  بعد از افطار در سه شب مراسم احیا و در مسیر‌های چهار‌راه امام به طرف مصلی، تازه‌میدان به طرف مصلی، عالی‌قاپو به طرف مصلی و پل تقاطع پیر‌عبدالملک به طرف مصلی تردد وسایط نقلیه شخصی و اداری متوقف و از پارک هر نوع خودرو در این محدوده ترافیکی و کوچه‌های اطراف و منتهی به مصلای اردبیل جلوگیری خواهد شد.

اکبری با یادآوری اینکه سازمان اتوبوسرانی اردبیل آماده انتقال مومنین از میادین و مناطق محتلف شهر به محل برگزاری مراسم و بالعکس آن خواهد بود، گفت:‌ از مردم مومن و روزه‌دار انتظار می‌رود در این شب‌ها با استفاده از وسایط نقلیه عمومی از آوردن خودروهای شخصی به ویژه در محدوده مرکزی هسته شهر خودداری نمایند.

این مسئول همچنین با تاکید بر آمادگی ادارات خدماتی و رفاهی شهر در سرویس‌دهی بیان داشت: دستگاه‌های امدادی و موسسات خیریه نیز باید در ارائه خدمات، جلب مشارکت‌های مالی و مردمی قبلاً مجوز لازم را برای استقرار در مکان مناسب اخذ کرده و از فعالیت خودجوش و بدون هماهنگی پرهیز کنند.

فرماندار اردبیل بر تامین امکانات و تمهید مقدمات پخش صوتی و تصویری مراسم در بیرون از مصلی در طول خیابان و میادین متصل به مصلی تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبری در پایان سخنان خود اظهار داشت: علاوه بر استفاده عمومی از فضای داخلی مصلی در سه طبقه مساجد میر‌زاعلی ‌اکبر مرحوم و سرچشمه با ظرفیت استاندارد مورد پذیرش بوده و با هماهنگی به عمل آمده با شبکه استانی سبلان این مراسم معنوی از طریق رادیو و تلویزیون زیر‌پوشش پخش زنده قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول