اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور بوشهر:

3 هزار دانش‌آموز بوشهری با مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند

خبرگزاری فارس: رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر گفت: در سه ماه اول سال 90، سه هزار دانش‌آموز استان بوشهر با مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند.

3 هزار دانش‌آموز بوشهری با مقررات راهنمایی و رانندگی آشنا شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر خدارحم آبادی عصر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه این دوره‌های آموزشی در تمامی مقاطع تحصیلی و در مدارس استان اجراء شده است افزود: از این تعداد دانش آموز آموزش دیده، یک‌هزار و 900 نفر از آنها در مقطع پیش دبستانی و  ابتدایی، 850 نفر در مقطع راهنمایی و 280 نفر در مقطع متوسطه آموزش‌های مربوط به مقررات راهنمایی و رانندگی را فرا گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه در مجموع بیش از 16 هزار نفر ساعت آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان استان ارائه شده است افزود: همچنین در این مدت 363 نفر نونهال در مهدکودک‌های استان با آموزش‌های راهنمایی و رانندگی آشنا شده‌اند.

رئیس اداره آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی استان بوشهر به فعالیت‌های جانبی این اداره اشاره کرد و گفت: راه‌اندازی تابلو روان دیجیتال با پیام‌های مختلف آموزشی، برگزاری کلاس‌های آموزشی برای مددجویان کانون اصلاح و تربیت و مددجویان سازمان زندانهای استان،  تعامل و همکاری با شورای اسلامی بخش‌ها و روستاها برای آموزش و ثبت‌نام گواهینامه موتورسیکلت و هماهنگی جهت راه‌اندازی نمایشگاه خیابانی از جمله فعالیت‌های جانبی بوده که طی این مدت صورت گرفته است.

آبادی افزود: آموزش عابران پیاده، تجلیل پلیس از دانش‌آموزان، تحقیق و پژوهش تاثیر آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی به دانش‌آموزان با همکاری دفتر تحقیقات کاربردی و دانشگاه خلیج فارس، همکاری با کاروان مرقد مطهر امام حضرت امام خمینی (ره) و همکاری با دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی برای تحقیقات با موضوع فرهنگ ترافیک از دیگر فعالیت‌های جانبی این اداره آموزشی به شمار می‌رود.

وی یادآور شد: همچنین برای اطلاع‌رسانی و آشنایی بیشتر مردم استان با قوانین جدید راهنمایی و رانندگی بیش از 71 هزار بروشور آموزشی و 10 هزار و 500 جلد کتابچه بین اقشار مختلف جامعه توزیع شده است.

انتهای پیام/خ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول