اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار زنجان تاکید کرد:

حل معضلات ترافیکی با نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی فرماندار زنجان با اشاره به وجود مشکلات ترافیکی بعد از آغاز عملیات اجرایی پل غیرهمسطح امام حسین (ع) گفت: اغلب این مشکلات را می‌توان با نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی حل کرد.

حل معضلات ترافیکی با نصب تابلوهای راهنمایی و رانندگی
به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، محمدرضا براتی ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک شهر زنجان اظهار داشت: مشکلات ترافیک شهری باید بررسی و زمانی برای حل آنها در نظر گرفته شود.
وی با اشاره به ورود خودروهای سنگین به شهر زنجان تصریح کرد: برای رفع این مشکل باید چاره‌ای اندیشیده شود.
معاون برنامه‌ریزی فرمانداری زنجان با بیان اینکه برخی از مشکلات ترافیکی موجود در شهر از جمله توقف خودرو در برخی میدان‌ها و انجام خرید مربوط به عادات مردم است، تاکید کرد: می‌توان با اعمال چندین باره قانون این عادات را تغییر داد.
وی با اشاره به بازگشایی برخی خیابان‌های جدید گفت: باید قبل از بازگشایی خیابان‌ها به فکر تقاطع‌های آن بود که در برخی موارد مهم‌تر از بازگشایی مسیرها است.
در ادامه این جلسه معاون عمرانی شهرداری زنجان با اشاره به لزوم تملک چند ملک در خیابان زینبیه شرقی برای بازگشایی آن تصریح کرد: باند شمالی آن به محض تکمیل انشعاب‌های آب، برق و گاز آسفالت‌ریزی می‌شود تا مردم بتوانند از آن لاین رفت و آمد کنند.
عزیزی با بیان اینکه پیمانکار عملیات اجرایی پل غیر همسطح امام حسین (ع) را آغاز کرده است، افزود: با تکمیل کارگاه و نمایان شدن کارهای اجرایی مردم در جریان کار قرار می‌گیرند.
وی تاکید کرد: پیمانکار باید با نصب تابلوهای هشدار دهنده شهروندان و مسافران عبوری را در جریان مسیرهای جدید عبوری جایگزین مسیرهای قبلی خیام و خیابان‌های اطراف قرار دهد.
فرمانده نیروی انتظامی شهرستان زنجان در این جلسه با اشاره به افزایش کشته‌های تصادفات در سال جاری نسبت به سال قبل گفت: ادامه این روند نگران کننده است.
انتهای پیام/‌ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول