اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سازمان فرهنگی شهرداری مشهد:

نیمی از دینداری مردم در استحکام بنیان خانواده آنها خلاصه می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد گفت: خانواده مهم‌ترین نهاد اجتماعی در ایران اسلامی است و تحکیم این بنیان در راستای اهداف نظام دینی بزرگ‌ترین گام در برابر هجمه فرهنگی دشمنان اسلام برشمرده می‌شود.

نیمی از دینداری مردم در استحکام بنیان خانواده آنها خلاصه می‌شود

به گزارش فارس از مشهد، علی‌اکبر عصارنیا صبح امروز در مراسم افتتاحیه سومین سال اجرای طرح کوچه خوش‌بختی، اظهار داشت: مردمی بودن طرح کوچه خوش‌بختی از ویژگی‌های بارز این طرح است که به تعامل هر چه بیشتر مردم و مسئولان در حوزه خانواده کمک می‌کند.

عصارنیا با ذکر اهمیت جایگاه خانواده در ایران اسلامی گفت: با توجه به سیر صعودی آسیب‌های اجتماعی و تعدد مشکلات در حوزه خانواده، برنامه‌های اجرایی در راستای استحکام بنیان خانواده در راس اهداف است.

وی افزود: این طرح در سومین سال خود با تغییراتی مطابق با شرایط و نیازهای فعلی خانواده‌ها به خصوص زوجین و مجردهای جوان از ابتدای شهریورماه به شکل منطقه‌ای در فرهنگسراهای سطح شهر آغاز به کار می‌کند.

رئیس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد با اشاره به فعالیت طرح کوچه خوش‌بختی در دو سال گذشته گفت: در سال‌های گذشته این طرح با همکاری معاونت شهرداری مشهد در قالب کانون خانواده و با مساعدت متخصصان و مشاوران حوزه مربوطه با عنوان هم‌یار برای آموزش مدون و نظام‌مند به خانواده‌ها برگزار شد.

عصارنیا در این راستا، افزود: برنامه‌های طرح کوچه خوش‌بختی شامل همایش، سخنرانی، اردوهای فرهنگی تفریحی، کارگاه‌های آموزشی، ارائه بن‌های رفاهی و بسته‌های آموزشی و مشاوره است که هر سال با استقبال بیشتر شهروندان نسبت به سال گذشته به فعالیت خود ادامه می‌دهد.

وی تصریح کرد: این طرح در شهریورماه 91 برگزار می‌شود که با روند صعودی، در حال حاضر تعداد پایگاه‌های فعال از هشت به 24 کانون رسیده است.

رئیس سازمان فرهنگی تفریحی شهرداری مشهد اذعان داشت: مجریان طرح کوچه خوش‌بختی در سومین دوره خود شهرداری مشهد، دانشگاه‌ها، خیریه‌ها، مساجد و گروه‌های اجتماع‌محور را شامل می‌شود که این تعامل با هدف بیان جایگاه والای خانواده و تلاش فراگیر اقشار و نهادهای مختلف به منظور تحکیم آن صورت گرفته است.

وی در پایان با ابراز امیدواری از دستاوردهای مثبت این طرح روح رسالت را در خدمت به خانواده بیان کرد و افزود: خوش‌بختی فرایندی است که به سلامت فرد و خانواده و به‌ خصوص به سلامت جامعه کمک می‌کند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول