اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی قزوین خبر داد

برگزاری رقابت‌های دارت خانواده در قزوین

خبرگزاری فارس: نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین از برگزاری رقابت‌های دارت خانواده به مناسبت ماه مبارک رمضان در اواسط این ماه خبر داد.

برگزاری رقابت‌های دارت خانواده در قزوین

طاهره کشتیرانی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین با اشاره به اینکه این رقابت‌ها در اواسط ایام ماه مبارک رمضان در مجموعه ورزشی تختی شهر قزوین برگزار می‌شود، اظهار کرد: امیدوار هستیم استقبال خوبی از این رقابت‌ها به عمل آید.

وی با بیان اینکه مسابقات جام رمضان دارت در بخش بانوان هم در دستور کار هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین قرار دارد، افزود: این هیئت تلاش می‌کند تا این رقابت‌ها در بهترین سطح ممکن برگزار شود.

کشتیرانی با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات فوتبال‌دستی در بخش بانوان هم از دیگر برنامه‌های تدارک‌دیده شده این هیئت در ماه مبارک رمضان است، افزود: این رشته طرفداران خاص خودش را دارد که انتظار می‌رود بانوان از این مسابقات استقبال کنند.

کشتیرانی با بیان اینکه در حال حاضر 14 رشته ورزشی در سطح فدراسیون انجمن‌های ورزشی کشور فعال هستند، یادآور شد: این در حالی است که تنها چهار رشته ورزشی این فدراسیون در سطح استان قزوین برای بانوان وجود دارد.

نایب رئیس هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین رشته‌های دارت، فوتبال‌دستی، طناب‌کشی و سپک تاکرا را از جمله رشته‌های دانست که در بخش بانوان زیر نظر هیئت انجمن‌های ورزشی استان قزوین در حال فعالیت هستند و گفت: بانوان استان با توجه به ظرفیت‌های موجود در حال حاضر در این رشته‌ها کار می‌کند.

کشتیرانی مهم‌ترین مشکل این هیئت در این استان را امکانات محدود و نیازهای مالی ذکر کرد و افزود: با وجود اینکه بانوان قزوینی از استعدادهای لازم و بالا برخوردار هستند نبود زیرساخت‌ها کار ورزشکاران را دچار مشکل کرده است.

وی با اشاره به اینکه از مسئولان امر انتظار می‌رود که با حمایت‌های لازم خود دیگر رشته‌های این هیئت را فعال کنند، بیان کرد: این کار مستلزم یک همت بلند است که امیدواریم در آینده‌ای نه چندان دور تحقق یابد.

کشتیرانی در خاتمه عنوان کرد: امیدواریم بانوان استان قزوین در رشته‌هایی که فعالیت می‌کنند، بتوانند با ظرفیت‌های کمی که وجود دارد شایستگی‌های خود را به اثبات برسانند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول