اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار زهک:

تلاش دشمن کمرنگ جلوه‌دادن مراسمات مذهبی است

خبرگزاری فارس: فرماندار زهک گفت: دشمن تمام تلاش خود به منظور کمرنگ جلوه‌دادن برگزاری مراسمات مذهبی به کار بسته است.

تلاش دشمن کمرنگ جلوه‌دادن مراسمات مذهبی است

به گزارش خبرگزاری فارس از زهک، احمد دهمرده صبح امروز در جلسه ستاد ساماندهی شئونات فرهنگی شهرستان زهک اظهار داشت: تمامی دستگاه‌های اجرایی تلاش کنند که مراسم شب قدر، شهادت امام علی و روز قدس به بهترین وجه برگزار شود.

احمد دهمرده با اشاره به تلاش دشمن در زمینه کم‌رنگ کردن این مراسم‌های مذهبی افزود: تمامی دستگاه‌های اجرایی باید در ارتباط با هرچه با شکوه‌تر برگزار‌کردن این مراسم‌ها تلاش کنند.

وی ادامه داد: امسال باید مراسم شب‌های قدر نسبت به سال‌های گذشته بهتر و باشکوه‌تر برگزار شود زیرا این شب‌ها فرصتی مناسب برای بهره‌وری روزه‌داران و مومنان به ویژه قشر جوان و نوجوانان است تا از فیوضات این ماه مبارک بیشترین استفاده را بکنند.

رئیس اداره تبلیغات اسلامی زهک هم در این جلسه گفت: مراسم شب قدر در 58 روستا و در هشت مسجد شهر زهک برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام علی خیور با اشاره به شهادت امیرالمومنین (ع) بیان داشت: مراسم سینه‌زنی و دسته‌روی نیز در روز شهادت مولای متقیان در شهرستان زهک از دیگر برنامه‌هایی است که توسط دوستداران آن حضرت انجام می‌شود.

* فریضه امر به معروف و نهی از منکر باید جایگاه واقعی خود را در دستگاه‌ها بیابد

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر شهرستان زهک نیز صبح امروز در جلسه ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر این شهرستان گفت: فرایض امر به معروف و نهی از منکر باید در تمامی دستگاه‌های اجرایی شهرستان جایگاه خود را پیدا کند.

حجت‌الاسلام حسن خدری افزود: اخلاق کارمندان دستگاه‌های اجرایی و عفاف و حجاب خواهران، دو موضوع اصلی برای اعضای ستاد است.

وی بیان کرد: در قالب طرح تذکر لسانی از ابتدای ماه مبارک رمضان این دو موضوع در دستگاه‌های اجرایی و تمامی سطح شهر و عموم مردم توسط اعضای ستاد و کمیته‌های آن مطرح و اجرایی شده است.

امام جمعه زهک با اشاره به اینکه شهرستان زهک یکی از چهار شهرستان منتخب برای اجرایی‌کردن کلی این دو فریضه شناخته شده است، گفت: از امروز باید تمامی کمیته‌ها و معاونت‌های ستاد، برنامه‌های جدیدی در راستای انجام ماموریت واگذار شده انجام دهند.

محمد باغبانی دبیر ستاد هم در این جلسه گفت: شورای امر به معروف و نهی از منکر در 42 اداره شهرستان زهک تشکیل شده و 16 نفر از بانوان این شهرستان در امر تذکر لسانی در دانشگاه‌ها و مدارس در زمینه رعایت عفاف و حجاب بانوان تلاش می‌کنند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول