اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی زابل:

محافل لیالی قدر باشکوه برگزار شود

خبرگزاری فارس: رئیس تبلیغات اسلامی زابل گفت: محافل لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس از موارد بسیار مهمی است که باید با شکوه هرچه تمام‌تر در شهرستان زابل برگزار شود.

محافل لیالی قدر باشکوه برگزار شود

به گزارش خبرگزاری فارس از زابل، حجت‌الاسلام محسن عارفی صبح امروز در جلسه شئونات فرهنگی در مناسبت‌های مذهبی که در فرمانداری زابل برگزار شد، اظهار داشت: در ماه مبارک رمضان در شهرستان زابل برنامه‌های مختلف قرآنی و... برگزار می‌شود که از جمله آن برگزاری محافل انس با قرآن با حضور قاری مصری، حافظ بین‌المللی و گروه تواشیح استانی و کشوری است.

وی افزود: از دیگر برنامه‌های این ماه مبارک، تلاوت سیار 20 کرسی در قالب محافل انس با قرآن در منطقه با مشارکت مجمع قاریان، نظارت و سرکشی از روحانیون اعزامی، برگزاری بیش از 200 جلسه دوره‌های قرآن یک جزء در مساجد و برگزاری طرح‌های مختلف تفسیری و بینات و نورالهدی پنج، جلسه توجهیی میزبانان و روحانیون، سلسله مباحث جوانان با عنوان پرسمان جوان است.

رئیس تبلیغات اسلامی زابل به برگزاری جلسات و محافل لیالی قدر و راهپیمایی روز قدس، نماز عید فطر و مناسبت‌های ماه رمضان به نحو با شکوه و با محتوای دینی و معرفتی تاکید کرد.

امام جمعه زهک نیز در این جلسه گفت: مراقبت از خود، خانواده و خودسازی، رعایت عدالت اجتماعی و تامین بستر مناسب برای اجرای برنامه‌های دینی، مذهبی، جذب جوانان و رصد آسیب‌های فرهنگی در جامعه است.

حجت‌الاسلام حسن خدری افزود: قربت مسائل دینی و فرهنگی، عدم دغدغه فرهنگی بسیاری از مسئولان و استفاده از تمام ظرفیت‌ها در زمینه حمایت از برنامه‌های فرهنگی و دینی به عنوان یکی از ارکان مهم زندگی اجتماعی در ماه رمضان از مواردی است که نسبت به آنها تاکید می‌شود.

در ادامه حاضران در جلسه به مباحث مختلفی همچون اعتکاف در ماه مبارک رمضان، توجه به اهتمام اوقات شرعی، حفظ حرمت‌ها و حریم‌ها و احترام متقابل، ساخت خانه‌های عالم، رسانه‌ای کردن برنامه‌ها، به بحث و تبادل‌نظر پرداختند.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول