اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد اسلامی جنوب کرمان خبر داد

برگزاری سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت آبان ماه سال ‌جاری در جیرفت برگزار می‌شود.

برگزاری سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت در جیرفت

حجت‌الاسلام سیداحمد حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت با بیان اینکه سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت آبان ماه سال ‌جاری در جیرفت برگزار می‌شود، اظهار داشت: این جشنواره متفاوت از سال‌های قبل و با موضوع‌ها و برنامه‌های خاص در همه استان‌های کشور برگزار و مراسم اختتامیه 30 آبان ماه در جیرفت برگزار می‌شود.

حسینی تصریح کرد: سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت در مشهد مقدس با موضوع قرائت قرآن در 14 آبان ماه سال‌ جاری، استان گلستان با موضوع نقاشی 15 آبان ماه، شعر آذری در آذربایجان غربی 16 آبان ماه، استان قزوین با موضوع عکس 17 آبان ماه، شعر عربی در خوزستان در تاریخ 29 آبان ماه و همچنین شعر فارسی در 29 آبان ماه سال ‌جاری در جنوب کرمان برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در صدد هستیم کوتاهی که در ارتباط با شناساندن ابعاد شخصیتی و تفکرات رهبر معظم انقلاب اسلامی شده جبران و در حد توان شخصیت والای ایشان را به همه جهانیان بشناسانیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان گفت: سومین جشنواره سراسری یادمان ولایت، با حمایت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، استانداری کرمان، فرمانداری و امام جمعه جیرفت و همچنین اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جنوب کرمان و مؤسسه فرهنگی هنری یادمان ولایت برگزار می‌شود. 

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول