اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو شورای شهر کرج:

سپاه در دفاع از نظام و ولایت نقش بی‌بدیلی داشته است

خبرگزاری فارس: عضور شورای اسلامی شهر کرج و یکی از جانبازان عرصه دفاع مقدس گفت: سپاه در دفاع از نظام و ولایت نقش بی‌بدیلی داشته است.

سپاه در دفاع از نظام و ولایت نقش بی‌بدیلی داشته است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، داود وحیدی ظهر امروز در آیین کلنگ‌زنی ساختمان سپاه ناحیه امام رضا(ع) استان البرز، افزود: سپاه با حضوری پررنگ و همه جانبه در عرصه‌های مختلف توانسته کارنامه درخشانی را از خود به یادگار بگذارد و امروز نقش بی‌بدیلی را در دفاع از نظام و ولایت داشته باشد.

وی افزود: دشمن هر چه تلاش کند نمی‌تواند نقش این ارگان عظیم و بزرگ را در ذهن مردم کمرنگ جلوه دهد چرا که ملت ایران به راسخ بودن و مقتدر بودن سپاه ایمان داشته و هرگز پشت حامیان این نظام و ولایت را رها نخواهند کرد.

وی یکی از دستاوردهای سپاه را شکست طرح‌های استکبار در خاور‌میانه عنوان کرد و ادامه داد: مهمترین دستاورد سپاه شکست دشمن و طرح‌های آنها در خاورمیانه بوده است.

وحیدی با اعلام این که امروز دشمن از  سپاه هراس بر دل دارد گفت: گذر زمان ثابت کرده است که هر کجا کشور نیاز به حمایت دارد سپاه حضوری دشمن شکن داشته و همین امر دشمنان را نگران و مضطرب ساخته است.

وی تأکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با داشتن چنین نیروی مقتدر و پر صلابتی هرگز تنها نخواهد بود و دشمنان نیز جرأت کوچکترین تعرضی را به خاک کشور ندارند.

عضو شورای شهر کرج افزود: کوچکترین تعرض دشمن به خاک کشور با بزرگترین جواب از سوی سپاه خواهد بود.

این جانباز دفاع مقدس در ادامه سخنان خود به فتنه سال 88 اشاره کرد و گفت:  در این فتنه نیز نقش سپاه به منظور مقابله با دشمنان بسیار روشن بود و نیروهای سپاه پاسداری از انقلاب، حفظ آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و همچنین پیروی از دستورات مقام معظم رهبری را سرلوحه کار قرار داده و توانستند با اقتدار فتنه 88 را خاموش کنند.

وحیدی با اشاره به اینکه امروز دشمن در لباسی دیگر وارد صحنه شده است، افزود: امروز دشمن با جنگ نرم وارد میدان شده لذا اجرای طرح‌های فرهنگی یکی از مهمترین اقداماتی است که متولیان امر فرهنگ باید در کشور و استان‌های مختلف باید بیش از گذشته به آن توجه داشته باشند.

وی افزود: باید نیازهای جوانان، سلایق و خواسته‌های آنان را در اجرای طرح‌های فرهنگی مدنظر گرفته و براساس خواسته‌های آنان این طرح‌ها را در کشور پیاده‌سازی نماییم.

انتهای پیام/ی20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول