اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه سیرجان:

وظیفه ما در مقابل دشمن حرکت در خط ولایت است

خبرگزاری فارس: امام جمعه سیرجان گفت: تبلیغات دشمنان به گونه‌ای است که دولت را ناکارآمد جلوه دهند تا مردم از اصول انقلاب و اصولگرایی برگردند و وظیفه ما وحدت و در خط ولایت و رهبری بودن است.

وظیفه ما در مقابل دشمن حرکت در خط ولایت است

به گزارش خبرگزاری فارس از سیرجان، حجت‌الاسلام سیدمحمود حسینی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان حمایت از دولت را در شرایط کنونی مهم دانست و اظهار داشت: تبلیغات دشمنان به گونه‌ای است که دولت را ناکارآمد جلوه دهند تا مردم از اصول انقلاب و اصولگرایی برگردند و وظیفه ما وحدت و در خط ولایت و رهبری بودن است.

وی افزود: اگر دشمنان عرصه را برای نظام اسلامی تنگ می‌کنند تا ملت ما را به زانو در آورند به این دلیل است که نقش الگویی نظام اسلامی را از بین ببرند و حرکت‌هایی که به تبعیت از انقلاب ما در منطقه به وجود آمده است، زیر سئوال ببرند، اما برای ملت ما ثابت شده است که دشمنان ما نه عقل و نه دین دارند، لذا هر حرکتی با عنایت خداوند به ضرر و زیان دشمنان ختم می‌شود.

حسینی تصریح کرد: نقش الگویی ما امروز این است که مردم را به عملکرد دولت و نظام اسلامی و مقابله با مشکلاتی که دشمن برای ما ایجاد می‌کند، آگاه کنیم.

امام جمعه سیرجان نظام اسلامی را مدافع و فریادرس همه مسلمانان و مظلومان عالم دانست و گفت: در میانمار مسلمانان را بدون صدا می‌کشتند و قتل و عام می‌کردند و این نظام اسلامی بود که موجب شد تا جهان بیدار شود و سازمان ملل را متوجه کند.

وی عنوان کرد: قدردان این نظام بودن، قدردان اسلام و رسول‌الله بودن است و خدا می‌داند حرکت‌های این نظام موجب بیداری ملت‌ها و امروز هم موجب بیداری مردم عربستان شده است.

حسینی به کسب فیوضات ماه مبارک رمضان پرداخت و بیان داشت: بر اساس حدیث پیامبر اکرم (ص) در آخرالزمان ریاست، حکومت و پادشاهی با قتل و کشتار تکبیر است که امروز استکبار جهانی این خصوصیات را دارد و به زودی فرو می‌پاشند.

انتهای پیام/ب20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول