اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج

نفرات و گروه‌های برتر جشنواره موسیقی غرب کشور معرفی شدند

خبرگزاری فارس: با رأی هیئت داوران نفرات و گروه‌های برتر هفتمین جشنواره موسیقی غرب کشور در مجتمع فرهنگی و هنری فجر سنندج معرفی شدند.

نفرات و گروه‌های برتر جشنواره موسیقی غرب کشور معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج در این جشنواره در بخش نوازندگی سرنا با اهدای لوح تقدیر از علی‌حسن عزیزی‌جم از گروه فجر الشتر لرستان و سعید احمدی‌راد نوازنده سرنا از گروه نوایی خرم‌آباد تجلیل شد.

در بخش خوانندگی نیز لوح تقدیر جشنواره به شورش محمودی از گروه هاژه موکریان استان آذربایجان غربی و جمشید فتحی از گروه سارال دیواندره و فرهاد نادری خواننده سیاه چمانه گروه سنه از سنندج اهدا شد.

در بخش نوازندگی دهل نیز لوح تقدیر جشنواره به فواد محمودی از گروه سنه سنندج اهدا و در بخش نوازندگی ویولون نیز لوح تقدیر جشنواره به فاطمه مرادگورانی از سنندج و نوازنده دوزله به گروه سنقر استان کرمانشاه اهدا شد.

در بخش موسیقی گروهی محلی نیز مقام اول این جشنواره شامل لوح تقدیر، تندیش جشنواره و مبلغ 12 میلیون ریال وجه نقد به گروه ستیاوک از آذربایجان غربی اهدا شد.

همچنین در این بخش جایزه مقام دوم شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 10 میلیون ریال به گروه روجیار از کرمانشاه اهدا شد و جایزه مقام سوم این بخش شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و هفت میلیون ریال وجه نقد به گروه فجر از الشتر لرستان اهدا شد.

بر اساس این گزارش در بخش موسیقی سنتی نیز جایزه مقام اول شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 12 میلیون ریال به گروه خیام از استان کرمانشاه رسید و جایزه مقام دوم این بخش نیز شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 10 میلیون ریال وجه نقد به گروه سارال از دیواندره و مقام سوم نیز شامل لوح تقدیر، تندیس جشنواره و 7 میلیون ریال به گروه سنه از سنندج اهدا شد.

همچنین در این جشنواره از جلیل عندلیبی، راشد باباشهابی و بهرام ساعد داوران هفتمین جشنواره موسیقی غرب کشور تجلیل شد.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول