اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به همت اداره ارشاد اسلامی صحنه

جشنواره موسیقی استانی آبشار برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: به همت اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان صحنه جشنواره موسیقی استانی آبشار در دهه فجر برگزار می‌شود.

جشنواره موسیقی استانی آبشار برگزار می‌شود

حجت‌الاسلام محمد آفتابی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کرمانشاه اظهار کرد: به مناسبت ایام‌الله دهه مبارک فجر برنامه‌هایی با همکاری و هماهنگی ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان‌های هرسین، صحنه، جوانرود و ثلاث باباجانی برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: از برنامه‌های اداره ارشاد شهرستان هرسین می‌توان به برگزاری جنگ شادی، نمایشگاه روزشمار انقلاب و نمایشگاه کتاب اشاره کرد.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان کرمانشاه تأکید کرد: همچنین در شهرستان صحنه برنامه‌هایی از جمله جشنواره موسیقی استانی آبشار در روزهای 21 و 22 بهمن‌ماه با محوریت دهه فجر با حضور گروه‌هایی از استان‌های کرمانشاه، ایلام و چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

آفتابی تصریح کرد: از دیگر برنامه‌های ایام‌الله دهه مبارک فجر در شهرستان صحنه می‌توان به نمایشگاه عکس و مطبوعات انقلاب اسلامی و برگزاری نمایشگاه کتاب اشاره کرد.

وی خاطرنشان کرد: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان ثلاث باباجانی نیز برنامه‌هایی در دهه مبارک فجر برگزار خواهد کرد؛ نمایشگاه کتاب، جشن انقلاب، مسابقه کتابخوانی با محوریت انقلاب اسلامی و همچنین ویژه برنامه‌های جنگ شادی از برنامه‌های این اداره در ایام‌الله دهه مبارک فجر خواهد بود.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه اضافه کرد: همچنین اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان جوانرود نیز با برپایی نمایشگاه کتاب و آثار هنری در زمینه دهه فجر و نیز برگزاری مسابقات فرهنگی و جشن‌های ویژه دهه فجر را گرامی می‌دارد.

انتهای پیام/ی20/گ2000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول