اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی همدان:

جشنواره موسیقی همدان برای حضور مردم رایگان است

خبرگزاری فارس: مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از آزاد بودن جشنواره موسیقی استان همدان برای حضور مردم خبر داد.

جشنواره موسیقی همدان برای حضور مردم رایگان است
محمدعلی فرجی امروز در گفت‌و گو با خبرنگار فارس در همدان اظهار کرد: به مناسبت آغاز سی و سومین سال پیروزی انقلاب اسلامی چهاردهمین جشنواره موسیقی استان از فردا کار خود را آغاز می کند.

وی تصریح کرد: این جشنواره 16 تا 18 بهمن ماه در مجتمع بوعلی سینای همدان از ساعت 9 صبح تا 20:30 دقیقه برگزار می‌شود.

مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان از تک نوازی 61 هنرمند موسیقی استان در 10 رشته موسیقی خبر داد و ابراز داشت: تک نوازان در ساعات 9 تا 12 صبح و گروه‌ها در ساعات 15.30 تا 20 بعد از ظهر در مجتمع فرهنگی و هنری بوعلی سینا به اجرای موسیقی می‌پردازند.

وی بیان داشت: شهروندان و علاقمندان به موسیقی سنتی می‌توانند به صورت رایگان در این جشنواره حضور یابند و از موسیقی‌های گروه‌های بومی استان همدان بهره‌مند شوند.

فرجی در ادامه گفت: 9 گروه موسیقی سنتی در بخش مسابقه و هفت گروه مقامی در بخش جنبی جشنواره به اجرای موسیقی می‌پردازند. گروه‌های موسیقی بیداد و همراز از ملایر، زخمه، چکاد، نجم و رها از همدان، کوبان شمس از نهاوند، رضی از تویسرکان و حافظ از اسدآباد از گروه‌های شرکت کننده در بخش مسابقه جشنواره هستند.

مسئول امور هنری فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان در پایان خاطرنشان کرد: تنبور نوازان نجم، مقامی طرز، دل آهنگ و  بانوان دف‌نواز از همدان، مستان نهاوند، تنبک نوازان تویسرکان و دونوازی سنتور و قانون از بهار در بخش جنبی جشنواره به اجرای موسیقی می‌پردازند.

انتهای پیام/خ۲۰

 

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول