اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران خبر داد

برگزاری دومین جشنواره استانی موسیقی در کامیاران

خبرگزاری فارس: رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران از برگزاری دومین جشنواره استانی موسیقی در این شهرستان خبر داد.

برگزاری دومین جشنواره استانی موسیقی در کامیاران

جلال قلعه‌شاخانی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در کامیاران ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی و انجمن موسیقی کامیاران به دنبال برگزاری موفق نخستین جشنواره موسیقی و استقبال بسیار چشمگیر مردم از آن تصمیم به برگزاری دومین جشنواره موسیقی در این شهرستان کرده است.

به گفته وی نخستین جشنواره موسیقی که به صورت تک‌نوازی برگزار شد مورد استقبال بسیار خوب هنرمندان و نوازندگان جوان، خلاق و نوآور استان قرار گرفت و زمینه برگزاری دومین جشنواره را در این شهرستان فراهم کرد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی کامیاران خاطر نشان کرد: دومین جشنواره موسیقی استان نیز در سه بخش تک‌نوازی، گروه‌ آوازی و گروه نوازی برگزار می‌شود.

قلعه‌شاخانی اضافه کرد: تاکنون 51 نفر در سه رده سنی الف متولدین 1383 الی 1377، رده سنی ب متولدین 1376 الی 1371 و رده سنی گروه ج متولدین سال‌های 1370 تا 1355 آثار خود را در هر سه بخش به دبیرخانه ارسال کرده‌اند.

وی اضافه کرد: ثبت‌نام‌شدگان در روزهای 27 و 28 بهمن ماه در محل سالن مجتمع فرهنگی و هنری فرهنگ و ارشاد به رقابت می‌پردازند و نفرات و گروه‌های برتر نیز بر اساس نظر هیئت داوران مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول